Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Val av objektiv...

Produkter
(logga in för att koppla)
Ha inte så bråttom. De dyker upp då och då... ;)

Jag som tyckte jag var ute i god tid, över en vecka kvar tills jag drar till Gotland ;)
Nejdå, hade man varit lite mer förutseende så hade man ju kunnat dragga begagnatmarknaden under en tid såklart. Får hoppas att objektivet jag beställt inte gör mig besviken iallafall :)

Tack för feedback!
Blev tillslut att jag pyntade upp lite extra och beställde ett Tokina 11-20mm f/2.8. Hoppas att det kan bidra till lite fina bilder på Gotland om två veckor :)

Du blir helt säkert nöjd! Hoppas att du inte behöver övergå till konstant nudeldiet pga inköpet...

Per.

PS. Det hade hjälpt om jag varit snabbare med att svara; jag har inte erfarenhet av några andra vidvinklar än Nikons 12-24.

Du blir helt säkert nöjd! Hoppas att du inte behöver övergå till konstant nudeldiet pga inköpet...

Per.

PS. Det hade hjälpt om jag varit snabbare med att svara; jag har inte erfarenhet av några andra vidvinklar än Nikons 12-24.

Det tror jag med!
Haha, fördelen med att ha en asiatisk flickvän är att det bara är uppskattat om vi äter mer nudlar, winwin!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar