Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vad tror ni om att åka till akvedukten i Håverud?
- Trådstartare Picture
- Start datum
BAn
Aktiv medlem
SMHI:s femdygnsprognos www.smhi.se säger nu regnskurar på lördag, regn på söndag, för Mellerud, så jag antar vi håller fast vid lördag kl 10:00 i Håverud.
Även jag tänkte dyka upp i så fall. Lite lagom regn mellan solsken ger ju fina färger...
Bengt
PS
Tes: Vill du lifta från Uddevalla går det bra. Jag kör den vägen. Ring i så fall. Mail med telefonnummer i din box.
Även jag tänkte dyka upp i så fall. Lite lagom regn mellan solsken ger ju fina färger...
Bengt
PS
Tes: Vill du lifta från Uddevalla går det bra. Jag kör den vägen. Ring i så fall. Mail med telefonnummer i din box.
murdoc
Aktiv medlem
Jag mailade "Not Quite" som har hand om en del på Fengersfors Bruk och fick detta svar:
Hej
det är öppet på området... men jag kan inte lova er att ni kommer in i fabriksbyggnaderna - det skulle vara att nån av dem som är här och jobbar släpper in er.
Jag finns i Fengersfors hela lördagen... ni kan alltid slå mig en signaal så kan jag kanske göra en liten tur med er.
Hälsningar, Gaby
Kan ju vara trevligt med en guidad tur. Beror väl lite på vad klockan blir och när vi kommer från Håverud.
Ses i möra!
/Tommy
Hej
det är öppet på området... men jag kan inte lova er att ni kommer in i fabriksbyggnaderna - det skulle vara att nån av dem som är här och jobbar släpper in er.
Jag finns i Fengersfors hela lördagen... ni kan alltid slå mig en signaal så kan jag kanske göra en liten tur med er.
Hälsningar, Gaby
Kan ju vara trevligt med en guidad tur. Beror väl lite på vad klockan blir och när vi kommer från Håverud.
Ses i möra!
/Tommy
Picture
Aktiv medlem
linnean skrev:
Tivoliplatsen 8.00 blir bra!
Kalas! Då syns vi då!
murdoc
Aktiv medlem
Tes skrev:
Inte Simone. Hon mailade och berättade att hon inte hade möjlighet.
Så två nedifrån, två uppifrån kommer! =)
Nja, 3 uppifrån Arvika...Jag, Hans å Linnea åsså ni(Therese å Bengt) 2...då blir vi..5?
Picture
Aktiv medlem
Tes skrev:
Hörru pikar'n! Passa dig så inte jag hittar på några dumheter nu imorgon!
*asg*
Vad du tog åt dig då, Tesa... piken var för en gångs skull inte riktad mot dig, det var mot Tommy som skrev "?" efter 5 då han lade ihop 3 plus 2...
Sisten i är en... öh... hmmm... något dumt är han (eller hon) i alla fall...