Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad tror ni om att åka till akvedukten i Håverud?

Produkter
(logga in för att koppla)
Vilken är det? Den som ligger alldeles vid järnvägsövergången? Eller vid Håfveruds Herrgård? Det är några år sedan jag var där, men den förstnämnda var i alla fall då asfalterad.

Hmm...bra fråga! Den ligger ute vid vägen, inte långt från de vita husen och gångbanan bort mot caféet och slussen.
Jag var där i fjol, och då var den grusad iallafall! Eller? Joo...det måste ha varit så
=)

SMHI:s femdygnsprognos www.smhi.se säger nu regnskurar på lördag, regn på söndag, för Mellerud, så jag antar vi håller fast vid lördag kl 10:00 i Håverud.

Även jag tänkte dyka upp i så fall. Lite lagom regn mellan solsken ger ju fina färger...

Bengt

PS
Tes: Vill du lifta från Uddevalla går det bra. Jag kör den vägen. Ring i så fall. Mail med telefonnummer i din box.

Japp, jag kommer också i morgon... funderar bara lite på dig, Linnea... ville du ha skjuts från Tivoliplatsen klockan 08.00?

Tommy - jag räknar med att du hakar på även om det kan bli en eller annan skur. Hämtar upp dig några minuter före 08.00.

Jag mailade "Not Quite" som har hand om en del på Fengersfors Bruk och fick detta svar:

Hej
det är öppet på området... men jag kan inte lova er att ni kommer in i fabriksbyggnaderna - det skulle vara att nån av dem som är här och jobbar släpper in er.
Jag finns i Fengersfors hela lördagen... ni kan alltid slå mig en signaal så kan jag kanske göra en liten tur med er.

Hälsningar, Gaby

Kan ju vara trevligt med en guidad tur. Beror väl lite på vad klockan blir och när vi kommer från Håverud.

Ses i möra!
/Tommy

Hade hoppats på att haka på men har fått förhinder. Hoppas att ni alla får en skön dag och att man får se lite bilder på sidan framöver!

Vilka blir vi?
Jag(Tommy)
Hans
Linnea
Therese
Bengt
Simone
Var det nån mer eller har jag skrivit upp nån som inte ska med?
Bra att veta om man ska vänta på nån.

Inte Simone. Hon mailade och berättade att hon inte hade möjlighet.

Så två nedifrån, två uppifrån kommer! =)

Äh f*n! Tänkte ju det...varför skrev jag det inte då!?
Hörru pikar'n! Passa dig så inte jag hittar på några dumheter nu imorgon! ;) Vattnet är kallt, gångbron över trång...och vi är minst 4 med varsin kamera att föreviga det med! =)

Tes skrev:
Hörru pikar'n! Passa dig så inte jag hittar på några dumheter nu imorgon! ;)

*asg*

Vad du tog åt dig då, Tesa... piken var för en gångs skull inte riktad mot dig, det var mot Tommy som skrev "?" efter 5 då han lade ihop 3 plus 2...

Sisten i är en... öh... hmmm... något dumt är han (eller hon) i alla fall...

Var ju bara tvungen att lägga upp den här först....

Bilagor

• forum-wfs-haverud.jpg
    forum-wfs-haverud.jpg
    21.7 KB · Visningar: 100
Kul att se den Tommy!

Ja... så här ser det ut när man får en tjej på kroken (kolla skon). Hon visade sig dock vara för liten så jag slängde tillbaka henne...

Bilagor

• tesa.jpg
    tesa.jpg
    43 KB · Visningar: 94
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar