ANNONS
Annons

Vad tror ni om att åka till akvedukten i Håverud?

Produkter
(logga in för att koppla)
...och sedan blevo vi hungriga... någon (jag säger inte vem) höll på att skicka iväg en pizza på Tommy men sedan höll vi båda i Tesas tallrik och då gick det bättre. Tommy, som enligt uppgift var jättehungrig, orkade knappt med något när det väl kom till kritan och de enda som åt upp ordentligt var jag och Bengt...

Bilagor

• fontana-small.jpg
    fontana-small.jpg
    39.9 KB · Visningar: 156
Mycket gnäll......

Men jag var faktiskt hungrig innan så det så...

Å mätt blev jag...

Men jag hade fullt upp med att freda mig från Tesas tallrik...

Ja, hon är verkligen stark... :)

Inte gnäller jag, Tommy. Vi hörde ju när de tog livet av katten i köket och jag förstår att du inte var riktigt säker på vad du åt...

Men gott var det....
Längesen jag förstod att jag inte äter som en riktig karl. =D

Blev dock lite missnöjd när jag kollade mina bilder och inser att det mesta blev halvtaskigt.
Ska sätta mig sen och gå igenom dem en gång till.
Nån mer bild ska man väl kunna lägga upp.

Härlig bild Tommy!
Kände mig också lite besviken när jag tittade igenom alla 200 någonting bilder igår. Men några blev okej.
Och man lär sig av sina misstag har jag hört...

Här nappar det...

Tack allihop för en trevlig dag.

Jag får väl bidra med en bild som borde legat först i sekvensen. Det är här det nappar, som Hans sen visat på bild och Tommy visat att Hans fotat...

Bilagor

• håverudtessbryggan.jpg
    håverudtessbryggan.jpg
    67.2 KB · Visningar: 115
... och så fylla på med "Daggfyllt eklöv flytande i akvedukt"

Bilagor

• håverudflytandeeklöv.jpg
    håverudflytandeeklöv.jpg
    31 KB · Visningar: 115
Kul att se lite av era bilder, hoppas nu att Tesa och Linnea också hittar något att lägga ut.

Visst var det en bra dag i Håverud? Jag fick mersmak, så nu ska jag lägga pannan i djupa veck och se om jag kommer på något mer vi kan göra. Har ni idéer så hojta till ni med!

Tänkte lämna lite bevis på att vi var utomlands...utanför värmland altså...

Bilagor

• bevis.jpg
    bevis.jpg
    70.5 KB · Visningar: 100
Flickan på kroken behagar dyka upp först nu! =) Men det beror på att mitt hem verkligen såg ut som f*n när jag kom hem! Och idag har jag spacklat som en hel gud (herre GUD var nog ordet jag använde iallafall när jag var klar! ;) ) Och så ska jag jobba natt förstås...

Trevliga bilder ni fått fram! Själv har jag knappt tittat på mina pga dammolnet som rör sig hemma hela tiden. Törs inte ta upp något digitalt i det! =)

mina hemtrakter när man va ung,då kändes håverud riktigt blomstarande,bruket va igång,flera affärer mm,nu är det mesta lite halv risigt,och det känns lite döende när besöker stället tyvär,,,
men det är ändå riktigt fint under sommaren.

Ok...lite bildbidrag från mig också då. "Holgaögat" kommer nog att hamna i mitt album också, ifall ni tycker det syns dåligt.

Först ut är Tommy.

Bilagor

• _mg_5256.jpg
    _mg_5256.jpg
    41.5 KB · Visningar: 61
Och fjärde...tja, ett experiment som jag donade med medan alla andra var ute och sprang på bryggan! =)
Fotografering genom sökaren på Holgan! :D

Bilagor

• _mg_5269.jpg
    _mg_5269.jpg
    21.2 KB · Visningar: 88
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar