sagan
Avslutat medlemskap
Vad ska en 2:a osv. betyda i betyg?
jag har fått klart för mig att min tolkning av en 2:a och en 3:a skiljer sig avsevärt från flera andra medlemmar..det är väl inte så bra kanske..skulle nog vara bra om vi alla kunde komma överens om vad en 2:a osv..ska betyda.
en officiell förklaring vad de olika graderingarna betyde skulle ju vara bra.
så här vill jag tolka betygen:
1:a = underkänd (andra tycker att det ska betyda mycket underkänt)
2:a = godkänd (andra tycker att det ska betyda underkänt)
3:a = bra (andra tycker att det ska betyda godkänt)
4:a = mycket bra (andra tycker att det ska betyda bra)
5:a = briljant (andra tycker att det ska betyda mycket bra)
för jag har ingen som helst förstålse för vad man ska ha en betygsgrad som är lägre en underkänd..
mycket underkänt?? vad betyder det? varför skall man hålla på att gradera hur dålig en bild är?? obegripligt...det är väl mycket roligare (och trevligare) att gradera hur bra något är? eller är det inte så?
vad tycker ni om detta?
detta är en fortsättning på en diskussion från bilden: http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?ID=18525
jag har fått klart för mig att min tolkning av en 2:a och en 3:a skiljer sig avsevärt från flera andra medlemmar..det är väl inte så bra kanske..skulle nog vara bra om vi alla kunde komma överens om vad en 2:a osv..ska betyda.
en officiell förklaring vad de olika graderingarna betyde skulle ju vara bra.
så här vill jag tolka betygen:
1:a = underkänd (andra tycker att det ska betyda mycket underkänt)
2:a = godkänd (andra tycker att det ska betyda underkänt)
3:a = bra (andra tycker att det ska betyda godkänt)
4:a = mycket bra (andra tycker att det ska betyda bra)
5:a = briljant (andra tycker att det ska betyda mycket bra)
för jag har ingen som helst förstålse för vad man ska ha en betygsgrad som är lägre en underkänd..
mycket underkänt?? vad betyder det? varför skall man hålla på att gradera hur dålig en bild är?? obegripligt...det är väl mycket roligare (och trevligare) att gradera hur bra något är? eller är det inte så?
vad tycker ni om detta?
detta är en fortsättning på en diskussion från bilden: http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?ID=18525