Annons

vad säljer bäst..

Produkter
(logga in för att koppla)
Utan tvekan säljs det väldigt många digitala gummistövlar till båtfolk, men högst upp i Sverige, i de norrländska skogarna, säljs förvånansvärt mycket av den nya digitala motorsågen, 22Mp tänder i sågklingan.
Timmermännen är väldigt intresserade, många har ställt sig på kö för Husqvarnas digitala Cut20!
Den skall avverka timret snabbare än tidigare, dock behövs det tillgång till elektricitet hela tiden, miljövänligare än bensin.
Kan vara svårt ute på fjället, men sågen anses vara bättre än tidigare bensindrivna, därför måste en riktig timmerman oxå ha den!

larsborg skrev:
intresserade, många har ställt sig på kö för Husqvarnas digitala Cut20!

Kan diskuteras. Det är Stihl som återtagit mycket av marknaden i Sverige. Även om Elektrolux (Hva, Partner och Jonsered) säljer stort ute i världen. Husky är välkänt i USA.

Men du har rätt att det säljs. Det säljs ca 50 000 motorsågar om året i landet fast yrkesmän inte använder dem längre. Är väl amatörerna som vill leka och brumma och de byter modell hela tiden.

Den där bilden, med stugan ivägen för trädet, var helkul!
Inte för den amatör som fällde trädet, visserligen, men varför fasen tog han inte den gamla bensindrivna sågen istället?
Då hade det aldrig hänt?
Eller farfars manuella twinsåg (grepp i båda ändarna), där tar det tid innan trädet blir itusågat, man hinner tänka över hur slutresultatet blir!
Till och med, så sakta så att stugan kan flyttas i tid, innan det är för sent!

elaka fotosidan medlemmar

jag ställde en seriös fråga som jagville a ett seriöst svar på och lite åsikter kring inte att någon gjorde narr av mn förfrågan ..

skärpning ag tycker det är så himla dålig stil..

Re: elaka fotosidan medlemmar

joakim_w skrev:

skärpning ag tycker det är så himla dålig stil..
Huh? vem menar du mer exakt?
Hade du varit utpekad hade jag hållit med dig helt och fullt.

Kan inte svara för andra. När jag såg frågan bevakade jag den intresserat i förväntan att du skulle utveckla frågan lite. Då det inte kom, utan andra inlägg (kanhända trevande sig fram i samma fundering) svarade jag på det i den ton det hölls, skämtsamt och helt OT. Ursäkta för det då, men snackas det motorsågar kan jag inte låta bli att svara för det ämnet råkar jag kunna.

Ser bara ett inlägg som direkt pekar på dig och kritiserar dig. Tala med honom om det då. Utveckla frågan och delta i tråden så det finns lite substans att ta i.

(Indirekt utanför denna tråd kan jag hålla med dig lite utan anspråk på någon sanning. Generellt kan det vara bra att isf döma ut en fråga så går det ju att fråga tillbaka så man förstår frågan.)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar