Annons

Vad sägs om en gruppfotoblogg?

Produkter
(logga in för att koppla)
frlu skrev:
Hur går det Christian?

Hoppas det inte blev allt för många IG på tentorna?

Status?

/frlu

Nädå, kuggade bara hälften av tentorna. :)

Annars måste jag erkänna att sidan stått still ett tag. Jag är inte riktigt nöjd med designen, men det får nog vara så tillsvidare också får jag fixa en bättre layout när jag har tid.

Ni får sparka lite på mig om inget händer här. Men nu har jag kommit så långt så nu finns det ingen återvändo. :)
 
Skickar oxo en vänlig spark med mjuk toffla.

Behöver lite inspiration och något som får upp mig ur soffan....................
 
d-play skrev:
Nädå, kuggade bara hälften av tentorna. :)

Annars måste jag erkänna att sidan stått still ett tag. Jag är inte riktigt nöjd med designen, men det får nog vara så tillsvidare också får jag fixa en bättre layout när jag har tid.

Ni får sparka lite på mig om inget händer här. Men nu har jag kommit så långt så nu finns det ingen återvändo. :)

Det viktiga är nog inte layouten, kör fram det som finns klart så vi kommer igång.

Med en vänlig stålhätta :)
 
Christian Sandberg (d-play), vi är sugna på komma igång nu.

Ge oss lite feedback på vad som händer.. Blev projektet för stort? Säkert flera än mig som kan hjälpa till om det behövs?
/F
 
Ojoj, somnade visst... :)

Jaha, som ni märkt har projektet legat på hyllan ett längre tag nu, men jag har fortfarande tänkt slutföra det. Tyvärr blir det inte förrän efter nyår. :( Jag vill inte släppa ut något jag inte är 100% nöjd med. Sorry.

Status är som det var förut, dvs ganska klart, men lite finjusteringar, men ganska viktiga såna enligt mig.

Om ni vill veta när det är dags att starta upp så kan ni antingen lägga en bevakning på denna tråden, eller skicka ett mejl till mig på [email protected].

Jag är verkligen ledsen att det inte blivit nåt av det ännu, speciellt eftersom så många verkar intresserade att vara med, och det är jättekul! Efter jul ska jag banne mig ta tag i det. Det kommer bli kanon, jag lovar. Hang in there!
 
Jag tycker detta verkar som en jätte rolig idé. Försökte maila dig förrut, men den där mailadressen fungerar inte. Jag får tillbaka mailet bara.

Men finns det någon uppdatering på detta projekt.
 
Hoppsan, den funkade visst inte... Men nu borde det gå, testa en gång till. Om det är fler som försökt så skicka igen!

Det är designen som är kvar att göra. Det svåra är att fixa nåt som är snyggt men som inte tar uppmärksamheten från bilderna. Jag tror jag har en idé i skallen om hur det ska se ut, så jag ska bara sätta mig i Photoshop och rita upp det.

Ha tålamod mina vänner!
 
Jag testade precis att dra iväg ett mail till [email protected] och det gick inte igenom.
Eftersom mailet inte gick fram så får jag ta det här, om du behöver hjälp med något så kan jag nog hjälpa till det är bara att fråga så kan vi se vad som kan ordnas.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.