Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
I know!! bastards!

Jag retunerade det och sa att vi tar ite emot skit... ska det vara något så ska det vara rattmuffar med kameramotiv.

japp, jag visste att du ville ha det så jag framförde det...

Faaan 4½ timme kvar... jag är ledig hela dagen nu så nu sitter jag bara o pillar mig i naveln...

Jaa.. jag kom på en sak... jag skulle vilja att någon som har massa tyger över kunde riva till 20st ögonbindlar... om någon har typ gammalt trasigt påslakan eller något liknande.. eller om alla gör varsit och några gör några extra?

Då tog man båten efter skolan och tänkte sen cykla hem...nänä nån jävel hade snott mina hjul!!! :( Gissa om folk stirrade på mig på vägen hem när jag kom bärandes på en cykelram. :D

Aja, dags att börja packa.

Kalle...berätta sanningen nu. :p

Kalle_B skrev:

Jaa.. jag kom på en sak... jag skulle vilja att någon som har massa tyger över kunde riva till 20st ögonbindlar... om någon har typ gammalt trasigt påslakan eller något liknande.. eller om alla gör varsit och några gör några extra?
Du tänkte väl inte sätta ögonbindlar på dom som kör till dom hemliga uppdragen va? ;P

Fabian Fogelberg skrev:
Då tog man båten efter skolan och tänkte sen cykla hem...nänä nån jävel hade snott mina hjul!!! :( Gissa om folk stirrade på mig på vägen hem när jag kom bärandes på en cykelram. :D

Aja, dags att börja packa.

Kalle...berätta sanningen nu. :p

Åh, sånt suger.. Jag låser alltid fast ram, framhjul och bakhjul i något. Typ ett bygellås + vajer. Funkar fint.. Va det fina hjul?

Förresten, skulle vi inte kunna göra den här tävlingen som en vandringstävling? Alltså den som vinner måste hålla tävlingen nästa år (till våren alltså:).

core77 skrev:
Åh, sånt suger.. Jag låser alltid fast ram, framhjul och bakhjul i något. Typ ett bygellås + vajer. Funkar fint.. Va det fina hjul?
Jodå det var det. Dom satt på en tävlingscykel. :(

Nästa gång jag cyklar till skolan ska jag låsa med alla lås jag hittar hemma!

Ser ni någon med två smala grönblåa däck smygandes eller cyklandes, brotta ner honom och ring mig. :)

Packa var det ja...

*glad idag* hittade två cykeldäck utanför en skola.. fan va nice..

nästa tävling blir kanske en tävling Göteborg vs Stockholm... J Arenklint snackade om något sådant.. men vi får se, Den som är sugen på denna tävling nästa år tycker jag skall ta tag i det och göra en! :)

d-play skrev:
Vad är det för mat ni tar med er som inte kräver kylskåp?

Det blir burgare nu till kvällsmat, flingor till frukost och nåt blåbandtjoffs till middag/lunch imorgon. Blir jag hungrig får jag väl käka en näve blåbär, svamp ska det visst va gott om också.

sunderlux skrev:
Det blir burgare nu till kvällsmat, flingor till frukost och nåt blåbandtjoffs till middag/lunch imorgon. Blir jag hungrig får jag väl käka en näve blåbär, svamp ska det visst va gott om också.

jag hoppas du tar med egna burgare o grillar...

Jag har fixat så Kurts vaktservice kommer o vaktar vid parkeringen!

En regelfråga till såhär i elfte timmen:

I reglerna står det "Endast Delsjöområdet är tillåten fotograferingsplats".

Duger allting inom gångavstånd som 'Delsjöområdet'? Tex om man vill knata ner till minigolfbanan, eller bort till Burger King och plåta?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar