Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??
- Trådstartare Kalle_B
- Start datum
HockePocke
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
ja... det vägde 10 kg
DET vägde......en pryl???!!!!
Nyfiken!
Gissar på kamoflagetält
Vem gissar rätt?
HockePocke
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
fel, det var bara en bioprojektor med 200":s filmduk och skruvar
Sådam skit är ju inget å ha ;-)
Får ju va något NYTT!
Nikonetha
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
I know!! bastards!
Jag retunerade det och sa att vi tar ite emot skit... ska det vara något så ska det vara rattmuffar med kameramotiv.
Det är rätt.. och sa du särskilt till dom då att jag vill ha en gredelin rattmuff?
Kalle_B
Aktiv medlem
japp, jag visste att du ville ha det så jag framförde det...
Faaan 4½ timme kvar... jag är ledig hela dagen nu så nu sitter jag bara o pillar mig i naveln...
Jaa.. jag kom på en sak... jag skulle vilja att någon som har massa tyger över kunde riva till 20st ögonbindlar... om någon har typ gammalt trasigt påslakan eller något liknande.. eller om alla gör varsit och några gör några extra?
Faaan 4½ timme kvar... jag är ledig hela dagen nu så nu sitter jag bara o pillar mig i naveln...
Jaa.. jag kom på en sak... jag skulle vilja att någon som har massa tyger över kunde riva till 20st ögonbindlar... om någon har typ gammalt trasigt påslakan eller något liknande.. eller om alla gör varsit och några gör några extra?
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Då tog man båten efter skolan och tänkte sen cykla hem...nänä nån jävel hade snott mina hjul!!! Gissa om folk stirrade på mig på vägen hem när jag kom bärandes på en cykelram.
Aja, dags att börja packa.
Kalle...berätta sanningen nu.
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Du tänkte väl inte sätta ögonbindlar på dom som kör till dom hemliga uppdragen va? ;PKalle_B skrev:
Nikonetha
Aktiv medlem
Fabian Fogelberg skrev:
Du tänkte väl inte sätta ögonbindlar på dom som kör till dom hemliga uppdragen va? ;P
hmmm.. ibland kan man undra om det skulle göra någon skillnad på min körning iallafall
core77
Medlem
Fabian Fogelberg skrev:
Då tog man båten efter skolan och tänkte sen cykla hem...nänä nån jävel hade snott mina hjul!!! Gissa om folk stirrade på mig på vägen hem när jag kom bärandes på en cykelram.
Åh, sånt suger.. Jag låser alltid fast ram, framhjul och bakhjul i något. Typ ett bygellås + vajer. Funkar fint.. Va det fina hjul?
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Förresten, skulle vi inte kunna göra den här tävlingen som en vandringstävling? Alltså den som vinner måste hålla tävlingen nästa år (till våren alltså.
HockePocke
Aktiv medlem
Kan någon visa hur man tar dåliga bilder sen
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Jodå det var det. Dom satt på en tävlingscykel.core77 skrev:
Åh, sånt suger.. Jag låser alltid fast ram, framhjul och bakhjul i något. Typ ett bygellås + vajer. Funkar fint.. Va det fina hjul?
Nästa gång jag cyklar till skolan ska jag låsa med alla lås jag hittar hemma!
Ser ni någon med två smala grönblåa däck smygandes eller cyklandes, brotta ner honom och ring mig.
Packa var det ja...
sunderlux
Aktiv medlem
d-play skrev:
Vad är det för mat ni tar med er som inte kräver kylskåp?
Det blir burgare nu till kvällsmat, flingor till frukost och nåt blåbandtjoffs till middag/lunch imorgon. Blir jag hungrig får jag väl käka en näve blåbär, svamp ska det visst va gott om också.
Kalle_B
Aktiv medlem
sunderlux skrev:
Det blir burgare nu till kvällsmat, flingor till frukost och nåt blåbandtjoffs till middag/lunch imorgon. Blir jag hungrig får jag väl käka en näve blåbär, svamp ska det visst va gott om också.
jag hoppas du tar med egna burgare o grillar...
Jag har fixat så Kurts vaktservice kommer o vaktar vid parkeringen!
HockePocke
Aktiv medlem
Tar med ett gäng korvar att grilla i kväll.
WaterMelonMan
Aktiv medlem
En regelfråga till såhär i elfte timmen:
I reglerna står det "Endast Delsjöområdet är tillåten fotograferingsplats".
Duger allting inom gångavstånd som 'Delsjöområdet'? Tex om man vill knata ner till minigolfbanan, eller bort till Burger King och plåta?
I reglerna står det "Endast Delsjöområdet är tillåten fotograferingsplats".
Duger allting inom gångavstånd som 'Delsjöområdet'? Tex om man vill knata ner till minigolfbanan, eller bort till Burger King och plåta?