Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??
- Trådstartare Kalle_B
- Start datum
HockePocke
Aktiv medlem
Ojojoj, vilket objektiv!
Sigma 100-300f/4. Får nog skaffa ny kameraväska :-/
Sigma 100-300f/4. Får nog skaffa ny kameraväska :-/
HockePocke
Aktiv medlem
När jag skulle slänga wellådan så såg jag att det låg en Snickers där bland "friggbitarna" hehehe..snälla dom är på CyberPhoto
Nu längtar jag ut till delsjön för att fota
Och träffa Er ;-)
Nu längtar jag ut till delsjön för att fota
Och träffa Er ;-)
Jasper
Aktiv medlem
Jag skulle vilja föreslå en liten ändring i tävlingsdokumentet, om inte Kalle slår mig förståss
"Bilderna får vara max 600 pixlar på största längden och proportionen skall vara 24x36
Formatet, liggande eller stående kvittar. Max filstorlek/bild är 1MB"
Jag föreslår att max kan vara 640 pixlar istället för 600 (det är gränsen för storleken på fotosidan innan den skalas ned vid sidvisningen), och sen vet jag inte om det går att lägga upp större filstorlek än 300kb?
"Bilderna får vara max 600 pixlar på största längden och proportionen skall vara 24x36
Formatet, liggande eller stående kvittar. Max filstorlek/bild är 1MB"
Jag föreslår att max kan vara 640 pixlar istället för 600 (det är gränsen för storleken på fotosidan innan den skalas ned vid sidvisningen), och sen vet jag inte om det går att lägga upp större filstorlek än 300kb?
HockePocke
Aktiv medlem
Liggunderlag hittat, 5cm tjock uppblåsbar 50% på 199SEK. Rusta.
Listan krymper
Listan krymper
core77
Medlem
Denvitaharen skrev:
Nae, inte direkt. Är du?
Nah, inte så farligt.
d-play
Aktiv medlem
gaisaren skrev:
Någon mer än jag som skall ta med badbyxor jag litar på soldansen
Jag tar med mina också. Sen om det blir nåt av det återstår att se...
Nikonetha
Aktiv medlem
d-play skrev:
Det regnar hos mig nu. Agnetha, du får dansa bättre!
Förresten, finns det nån typ av vattenkran man kan dricka ur på området?
Här regnar det inte.. du som är på fel ställe ju Här kan vi tom skönja solen.
NOpp.. jag har inte sett någon vattenkran.. så tror väl Kalle skrivit att vi skall ta med oss vatten . Själv släpar jag med mig en dunk med några liter i
Kalle_B
Aktiv medlem
Hua.. nu har jag gjort klart dagens ansvarsfyllda jobb... har körtfar min till Landvetter kl: 04:00!!??
jag har hämtat ut paketet från Scandinavian Photo och nu ska jag börja förbereda vad för mat jag ska ha med mig.... *pust o flämt*
Vid 16:30 åker jag in mot göteborg och delsjön.. skall stanna hos ett bröllopspar först och leverera några extra bilder... Men jag kommr vara vid sjön i god tid innan...
Så har ni några frågor så är jag kvar någon timme till...
Vi spöade skiten ur stockholmarna så mission 1 är avklarat Nu är det bara resten kvar...
jag har hämtat ut paketet från Scandinavian Photo och nu ska jag börja förbereda vad för mat jag ska ha med mig.... *pust o flämt*
Vid 16:30 åker jag in mot göteborg och delsjön.. skall stanna hos ett bröllopspar först och leverera några extra bilder... Men jag kommr vara vid sjön i god tid innan...
Så har ni några frågor så är jag kvar någon timme till...
Vi spöade skiten ur stockholmarna så mission 1 är avklarat Nu är det bara resten kvar...
Nikonetha
Aktiv medlem
d-play skrev:
Vad är det för mat ni tar med er som inte kräver kylskåp?
Jag har gjort så att jag köpt en burk med soppa med mig, som lunch imorgonpå dan. Sedan så har jag en liten kylväska med mig, som jag hoppas klarar natten. Där stoppar jag ner mackor för imorgon bitti. Sedan slinker det med lite frukt också
Utöver det har jag bara med mig nåt för grillningen ikväll.
Samt kaffepulver (bjuder på kaffe om nån mer vill ha)
Nikonetha
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
jippii.. enligt smhi ska det vara inget regn under fredag och lördag dock ingen sol, men det ger ju bara lättare fotoförutsättningar.
Dock verkar den danska sidan vara väldigt pessimistiska ang svenska vädret...
Det är det jag alltid sagt.. Danskarna är ett konstigt släkte som man inte ska lita på
J.Weinö
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
jippii.. enligt smhi ska det vara inget regn under fredag och lördag dock ingen sol, men det ger ju bara lättare fotoförutsättningar.
Dock verkar den danska sidan vara väldigt pessimistiska ang svenska vädret...
Det som inte dödar det härdar...
Kommer bli kanonkul det här oavsett väder...
Härligt att du tar med kaffe Agnetha, jag är beroende ;-)
Nikonetha
Aktiv medlem
JAVA skrev:
Det som inte dödar det härdar...
Kommer bli kanonkul det här oavsett väder...
Härligt att du tar med kaffe Agnetha, jag är beroende ;-)
Men varnar lite.. det är nescafé.. lite svårt att släpa på en bryggare ju ;-)