Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??
- Trådstartare Kalle_B
- Start datum
d-play
Aktiv medlem
Poteta skrev:
Nu kommer det givetvis att vara strålande solsken både i morgon och på lördag men OM det skulle bli molnigt kan man väl ändra soluppgång/nedgång till skymnings- eller gryningsbild i stället.
Det verkar tyvärr som att det kommer bli mest regn om man kollar på SMHI och DMI.
Jag kommer ta med mig lite öl till mig själv.
Kalle_B
Aktiv medlem
vafan, ska ingen plåta eller??
fredagen ska vara uppehåll, regn fredag natt och lördag morgon, sedan uppehåll resten av dagen...
men den där prognosen har ändrats varje dag så imorgon kanske vi har dundrande sol men om det regnar lite på lördag förmiddag så är det ok...
hoppas ingen blir gnällig för att det regnar lite.. vi ska ha roligt! och det rör sig bara om 24h, sedan kan man leva bekvämt liv igen
fredagen ska vara uppehåll, regn fredag natt och lördag morgon, sedan uppehåll resten av dagen...
men den där prognosen har ändrats varje dag så imorgon kanske vi har dundrande sol men om det regnar lite på lördag förmiddag så är det ok...
hoppas ingen blir gnällig för att det regnar lite.. vi ska ha roligt! och det rör sig bara om 24h, sedan kan man leva bekvämt liv igen
Jasper
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
jasper.. jagska hämta ut paketet imorgon.. enligt avin väger det 10kg!!!
Wow! Hoppas innehållet är ännu mer spännande än beskrivningen jag fick. Eller så är det nån som gillar att avrunda till hela 10-tal.
Kalle_B
Aktiv medlem
Som jag nämde tidigare så skickade jag ett mail till Scandinavian Photo om priser till tävlingen, dom hörde dock aldrig av sig till mig!! Grrrrrr
Men Jasper gjorde tydligen samma sak och nu har scandinavian photo skickat ett paket som väger 10kg till mig med presenter till tävlingen
Bra jobbat Jasper!
Innehållet får ni deltagare reda på imorgon, jag får reda på det imorgon bitti
Men Jasper gjorde tydligen samma sak och nu har scandinavian photo skickat ett paket som väger 10kg till mig med presenter till tävlingen
Bra jobbat Jasper!
Innehållet får ni deltagare reda på imorgon, jag får reda på det imorgon bitti
Nikonetha
Aktiv medlem
Poteta skrev:
Badbyxor!
Självklart måste man bada någon gång under dygnet.
Inte ja, för jag är en badkruka .. eller rättare sagt.. jag har gått livräddningskursen så nån måste ju kunna livrädda dom som hoppar i vattnet.
Poteta
Aktiv medlem
Hehe, här:
http://www.foreca.com/swe/vader/
http://www.foreca.com/swe/vader/
Jasper
Aktiv medlem
Poteta skrev:
Jag letade som en tok men hittade till slut en prognos som jag fastnade för.
Jag skulle nog beskurit bilden hårt i överkant, justerat till lite varmare färger och klonat bort alla moln
Poteta
Aktiv medlem
Jo, jag vet att den blev lite utfrätt men jag kunde inte ta två exponeringar för den är tagen från min rymdfärja, alltså i rörelse.Jasper skrev:
Jag skulle nog beskurit bilden hårt i överkant, justerat till lite varmare färger och klonat bort alla moln