Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
Poteta skrev:
Nu kommer det givetvis att vara strålande solsken både i morgon och på lördag men OM det skulle bli molnigt kan man väl ändra soluppgång/nedgång till skymnings- eller gryningsbild i stället.

Det verkar tyvärr som att det kommer bli mest regn om man kollar på SMHI och DMI. :(

Jag kommer ta med mig lite öl till mig själv.

Jodå, några öl blir det allt.
Kanske blir fast i ett 15-mannatält i 24 timmar, måste ju överleva på något sätt.

Nix ingen alkohol, men jag kommer att ta med ett st gasolkök ( tar så lång tid med spritkök)
och en st gasollampa till det stora tältet så vi ser vad vi gör mitt i natten.

Jag har helt hjärnsläpp, kommer inte på nåt kul att ta med mig... Öl lät iofs inspirerande, men så långt räckte min fantasi med. Kunde tagit med en gitarr om jag visste hur de fungerade :p

vafan, ska ingen plåta eller?? ;)

fredagen ska vara uppehåll, regn fredag natt och lördag morgon, sedan uppehåll resten av dagen...

men den där prognosen har ändrats varje dag så imorgon kanske vi har dundrande sol :) men om det regnar lite på lördag förmiddag så är det ok...

hoppas ingen blir gnällig för att det regnar lite.. :) vi ska ha roligt! och det rör sig bara om 24h, sedan kan man leva bekvämt liv igen :)

Som jag nämde tidigare så skickade jag ett mail till Scandinavian Photo om priser till tävlingen, dom hörde dock aldrig av sig till mig!! Grrrrrr

Men Jasper gjorde tydligen samma sak och nu har scandinavian photo skickat ett paket som väger 10kg till mig med presenter till tävlingen :)

Bra jobbat Jasper!

Innehållet får ni deltagare reda på imorgon, jag får reda på det imorgon bitti :)

Jag letade som en tok men hittade till slut en prognos som jag fastnade för.

Bilagor

• vader.gif
    vader.gif
    39.5 KB · Visningar: 154
Jasper skrev:
Jag skulle nog beskurit bilden hårt i överkant, justerat till lite varmare färger och klonat bort alla moln ;)
Jo, jag vet att den blev lite utfrätt men jag kunde inte ta två exponeringar för den är tagen från min rymdfärja, alltså i rörelse.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar