Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
"Kalle Bax" säger att det är ok.

Men det är fanimig i grevens sista sekund alltså...

skriv upp dig när du är 100% klar! :)

Ja blir vi 19 personer så klår vi STOCKHOLMARNA! och det innebär också att detta blir årets STÖRSTA 24h tävling i SVERIGE!!

Vi kan säga SM I 24h tävling med andra ord!!!

Det vore så gött om vi kudne klå dom!

Jag är nästan helt säker (stort tack till Mattias!), ska bara kolla upp med mina föreldrar och lite så.
Lite lan känsla över det hela ju, fast med foto.

Jag återkommer imorgon med svar.

Kalle_B skrev:
LAN känsla?? näe nu får du kamma dig gosse... vi är inga data nördar vi inte!

Gammal datornörd som sitter här ;) LAN har man annordnat några gånger!

Men jag är faktiskt mest imponerad över att du visste var LAN var ;P

/edit

Våfflor är alltid gott!

Kalle_B skrev:
Agnetha sa du att du ville bjua oss alla på obegränsat med våfflor?? jadet tackar vi o bugar för!

Nja.. nu läser du lite konstigt.. jag sa att jag vet var man hittar våfflor alldeles i närheten.. inget mer

Bilagor

• våfflor.jpg
    våfflor.jpg
    34.5 KB · Visningar: 86
men hallå... innan du var född satt jag o busade med DOS....Du vet det där som fanns innan XP... man fick skriva på tangentbordet istället för klicka med musen... :) Men faktum är att det kom ett Dosshell med från DOS 5.0 tror jag.. och då hadde du musstöd.. såg ut som utforskaren men hyfsat ganska mycket enklare.. påminde om Peter Nortons NC trädstruktur..:) men visst.. jag erkänenr villigt att jag är inte alls lika nördig längre...

Dom tävlandesom jag hittar mumsa på våfflor kommer jag dra bort därifrån i öronen. Vi ska äta rötter och svampar! bark är tillåtet i bröd också.

Fabian Fogelberg skrev:
Visade sig nu att jag inte kan få skjuts hem. Någon som orkar och har en stor bil? (Kombi iaf, för tältet.)

Nu har jag ingen kombi iof men jag tror det finns någon med kombi som kan förbarma sig... klart du ska komma hem :) vi löser det där på plats

Kalle_B skrev:
Dom tävlandesom jag hittar mumsa på våfflor kommer jag dra bort därifrån i öronen. Vi ska äta rötter och svampar! bark är tillåtet i bröd också.

He, he... då berättar jag inte var du hittar dom våfflorna nånstans ;-)

De vet bara jag
De vet bara jag

tror jag....

haha sötnos.. du ahr redan berättat vad våfflorna finns.. det gjordedu för ungefär 40 trådarsedan.. haha...

Kalle_B skrev:
men hallå... innan du var född satt jag o busade med DOS....Du vet det där som fanns innan XP... man fick skriva på tangentbordet istället för klicka med musen... :) Men faktum är att det kom ett Dosshell med från DOS 5.0 tror jag.. och då hadde du musstöd.. såg ut som utforskaren men hyfsat ganska mycket enklare.. påminde om Peter Nortons NC trädstruktur..:) men visst.. jag erkänenr villigt att jag är inte alls lika nördig längre...

haha ;P Oldschoool! Själv började jag med 3.1, det var goa tider! Dos har jag aldrig satt mig in i, inte så nödvändigt ;P

Denvitaharen skrev:
haha ;P Oldschoool! Själv började jag med 3.1, det var goa tider! Dos har jag aldrig satt mig in i, inte så nödvändigt ;P

Det var kul på den gamla Windowstiden. Man startade Widows från DOS, och sedan efter ett tag så behövde man en DOS-prompt igen. Då startade man DOS från Windows förstås. När man sedan ville återvända till Win hade man förstås hunnit glömma av att det redan körde i bakgrunden, så man startade upp en instans till.

Så kunde det hålla på tills man skulle stänga ned. Då insåg man att man hade 7st Win och 8 DOS i gång samtidigt =)

Ah, min gamla 386:a, jag saknar dig _inte_!

Jag är väldigt sugen på att komma... (eller är det försent att anmäla sig nu?) men risk att det blir lite senare än 19.. man måste ju hinna fr jobbet och packa iordning och så.. Tänkte komma på cykel.. Kommer ni hålla till ett tag efter 19 vid badplatsen eller bär det av med en gång för hemliga uppdrag?

Ziesta skrev:
Jag är väldigt sugen på att komma... (eller är det försent att anmäla sig nu?) men risk att det blir lite senare än 19.. man måste ju hinna fr jobbet och packa iordning och så.. Tänkte komma på cykel.. Kommer ni hålla till ett tag efter 19 vid badplatsen eller bär det av med en gång för hemliga uppdrag?

Theresia, nu är det ju inte jag som bestämmer.. men det första hemliga uppdraget börjar kl 22.00, så att tills dess hinner du väl

Senaste deltagarlistan..

Dom flesta borde veta vid detta laget om dom kommer vara med eller inte?

Lasse Lundgren ?
Johanna Almgren ?
Annette Wendel ?
Theresia Höglund ?
Jens Moöander ?
Per Pettersson ?
Markus Vestergaard ?
jan stalfors ?

För mer info om fototräffen, läs här
www.temp.bexelius.biz

Vill ni anmäla er så gör det nu! Detta komemr bli en av sveriges största fototävlingar!

Dom som garanterat kommer med skriver BIL eller EJ BIL efter sitt namn på följande lista:

1. Kalle Bexelius - BIL
2. Agnetha Lundberg - BIL (en passagerare)
3. Jörgen Stjernström - BIL
4. Janne Bernhardsson - BIL
5. Mattias Thorstensson - BIL
6. Janne Myhre - BIL
7. Ingvar Karlsson - BIL
8. Jasper Wärff - BIL
9. Mattias Bucht - EJ BIL (Åker med Johan W)
10. Johan Weinö - BIL
11. Peter Stjernström - EJ BIL (åker med Jörgen S)
12. Hampus Lundgren
13. Håkan Schött - EJ BIL(öl i ryggisen :)
14. Rikard Weiler - EJ BIL
15. Niklas Eriksson - EJ BIL
16. Fabian Fogelberg - EJ BIL (Åker med pappa.:)
17. Christian Sandberg - EJ BIL
18. Elli Arbaeus - EJ BIL

Senaste deltagarlistan..

Dom flesta borde veta vid detta laget om dom kommer vara med eller inte?

Lasse Lundgren ?
Johanna Almgren ?
Annette Wendel ?
Theresia Höglund ?
Jens Moöander ?
Per Pettersson ?
Markus Vestergaard ?
jan stalfors ?

För mer info om fototräffen, läs här
www.temp.bexelius.biz

Vill ni anmäla er så gör det nu! Detta komemr bli en av sveriges största fototävlingar!

Dom som garanterat kommer med skriver BIL eller EJ BIL efter sitt namn på följande lista:

1. Kalle Bexelius - BIL
2. Agnetha Lundberg - BIL (en passagerare)
3. Jörgen Stjernström - BIL
4. Janne Bernhardsson - BIL
5. Mattias Thorstensson - BIL
6. Janne Myhre - BIL
7. Ingvar Karlsson - BIL
8. Jasper Wärff - BIL
9. Mattias Bucht - EJ BIL (Åker med Johan W)
10. Johan Weinö - BIL
11. Peter Stjernström - EJ BIL (åker med Jörgen S)
12. Hampus Lundgren
13. Håkan Schött - EJ BIL(öl i ryggisen :)
14. Rikard Weiler - EJ BIL
15. Niklas Eriksson - EJ BIL
16. Fabian Fogelberg - EJ BIL (Åker med pappa.:)
17. Christian Sandberg - EJ BIL
18. Elli Arbaeus - EJ BIL
19. Peter Nyitray - BIL

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar