m.bucht
Aktiv medlem
Denvitaharen skrev:
Tyst nu Mattias, det var du som gjorde att jag fick upp ögonen för detta!
Nu kan du inte spärra för mig! ;P
Jag skojade bara, hör med Kalle Bax... han är chefen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Denvitaharen skrev:
Tyst nu Mattias, det var du som gjorde att jag fick upp ögonen för detta!
Nu kan du inte spärra för mig! ;P
Kalle_B skrev:
LAN känsla?? näe nu får du kamma dig gosse... vi är inga data nördar vi inte!
Kalle_B skrev:
Agnetha sa du att du ville bjua oss alla på obegränsat med våfflor?? jadet tackar vi o bugar för!
Fabian Fogelberg skrev:
Visade sig nu att jag inte kan få skjuts hem. Någon som orkar och har en stor bil? (Kombi iaf, för tältet.)
Kalle_B skrev:
Dom tävlandesom jag hittar mumsa på våfflor kommer jag dra bort därifrån i öronen. Vi ska äta rötter och svampar! bark är tillåtet i bröd också.
Kalle_B skrev:
haha sötnos.. du ahr redan berättat vad våfflorna finns.. det gjordedu för ungefär 40 trådarsedan.. haha...
Kalle_B skrev:
men hallå... innan du var född satt jag o busade med DOS....Du vet det där som fanns innan XP... man fick skriva på tangentbordet istället för klicka med musen... Men faktum är att det kom ett Dosshell med från DOS 5.0 tror jag.. och då hadde du musstöd.. såg ut som utforskaren men hyfsat ganska mycket enklare.. påminde om Peter Nortons NC trädstruktur.. men visst.. jag erkänenr villigt att jag är inte alls lika nördig längre...
Denvitaharen skrev:
haha ;P Oldschoool! Själv började jag med 3.1, det var goa tider! Dos har jag aldrig satt mig in i, inte så nödvändigt ;P
Ziesta skrev:
Jag är väldigt sugen på att komma... (eller är det försent att anmäla sig nu?) men risk att det blir lite senare än 19.. man måste ju hinna fr jobbet och packa iordning och så.. Tänkte komma på cykel.. Kommer ni hålla till ett tag efter 19 vid badplatsen eller bär det av med en gång för hemliga uppdrag?