Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??
- Trådstartare Kalle_B
- Start datum
Kalle_B
Aktiv medlem
Gersemi skrev:
Kalle, har du en liten deltagarlista kopierad i din dator... så vi inte på vägen tappar bort nån?
Jao.. nemas problemas
Kalle_B
Aktiv medlem
Poteta skrev:
JAAA!!!
Batterigrepp + Sigma 18-50 f/2,8 inkommet idag. Nu j*pip*ar ska här fotas. Med den utrustningen kommer jag slå er alla med hästlängder... ;-P
Gött mos Jörgen vilken tur att allt som påverkar resultatet sitter i hårdvaran
Poteta
Aktiv medlem
Precis, det är det jag har lärt mig här!Kalle_B skrev:
Gött mos Jörgen vilken tur att allt som påverkar resultatet sitter i hårdvaran
Nu kan det inte gå fel...
Nikonetha
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
ska vi ha två olika vinster då?
Förövrigt tror jag att könet inte spelar större roll inom fotografin..
som det ser ut nu är det bara en tjej som är KLAR..
Just det..så tog en liten rövare ju
Nikonetha
Aktiv medlem
En annan sak jag tänkte be lite snäll om är:
När det står på utrustningslistan kniv, så förutsätter jag att det inte är en brödkniv utan en sådan där du har med dig ut i naturen.. rätt av mig eller?
Isåfall.. finns det någon som har dublett av sådan som jag skulle kunna få låna.. då jag bara äger brödknivar
När det står på utrustningslistan kniv, så förutsätter jag att det inte är en brödkniv utan en sådan där du har med dig ut i naturen.. rätt av mig eller?
Isåfall.. finns det någon som har dublett av sådan som jag skulle kunna få låna.. då jag bara äger brödknivar
Kalle_B
Aktiv medlem
Gersemi skrev:
En annan sak jag tänkte be lite snäll om är:
jadå.. jag har flera knivar... jag tar med en åt Agnetha också kniv äralltid bra att ha i vildmarken. Tälja pinnar till korven såatt man kan grilla tex
Nikonetha
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
jadå.. jag har flera knivar... jag tar med en åt Agnetha också kniv äralltid bra att ha i vildmarken. Tälja pinnar till korven såatt man kan grilla tex
Toppen Tack!
Aha.. jag förstår.. men tänk på att jag inte ens hade träslöjd i skolan
Kalle_B
Aktiv medlem
Nu kommer en öppen fråga... vi kommer ju var isolerade i vildmarkens tuffa omgivning i 24h... även om man nu tar det riktigt lungt och tänker på kompositionen väl så kan ju en bild inte ta hur lång tid som helst att knäppa. Givetvis kommer vi snacka och busa lite, men fortfarande ha endel "övrig tid"... någon som spontant känenr att vi vill ha lite underhållning? tävlingar? "lekar"? eller ska vi bara aktivera oss fritt efter bästa förmåga? Synpunkter?
Nikonetha
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
Nu kommer en öppen fråga... vi kommer ju var isolerade i vildmarkens tuffa omgivning i 24h... även om man nu tar det riktigt lungt och tänker på kompositionen väl så kan ju en bild inte ta hur lång tid som helst att knäppa. Givetvis kommer vi snacka och busa lite, men fortfarande ha endel "övrig tid"... någon som spontant känenr att vi vill ha lite underhållning? tävlingar? "lekar"? eller ska vi bara aktivera oss fritt efter bästa förmåga? Synpunkter?
Jag personligen tycker det där med lekar eller nåt kan vara kul.. för som du säger.. det kan bli en del dötid
Nikonetha
Aktiv medlem
Alla Ni som är 100% säkra att ni kommer, skriv KLAR efter ert namn! så kan vi se antalet som är klara och hur många som är intresserade så att vi vet vilka vi ska tjöta på
1. Kalle Bexelius - KLAR
2. Agnetha Lundberg - KLAR
3. Jörgen Stjernström - KLAR
4. Janne Bernhardsson - KLAR
5. Mattias Bucht - KLAR
6. Johan Weinö - KLAR
7. Perter Stjernström - KLAR
8. Håkan Schött - KLAR
9. Mattias Thorstensson - KLAR
10. Rikard Weiler - KLAR
11. Niklas Eriksson - KLAR
12. Fabian Fogelberg - KLAR
13. Henrik Mörck - KLAR
14. Janne Myhre - KLAR
15. Hampus Lundgren - KLAR
16. Christian Sandberg - KLAR
17.
18.
19.
20.
Lasse Lundgren ?
Johanna Almgren ?
Annette Wendel ?
Theresia Höglund ?
Jens Moöander ?
Per Pettersson ?
Markus Vestergaard ?
jan stalfors ?
1. Kalle Bexelius - KLAR
2. Agnetha Lundberg - KLAR
3. Jörgen Stjernström - KLAR
4. Janne Bernhardsson - KLAR
5. Mattias Bucht - KLAR
6. Johan Weinö - KLAR
7. Perter Stjernström - KLAR
8. Håkan Schött - KLAR
9. Mattias Thorstensson - KLAR
10. Rikard Weiler - KLAR
11. Niklas Eriksson - KLAR
12. Fabian Fogelberg - KLAR
13. Henrik Mörck - KLAR
14. Janne Myhre - KLAR
15. Hampus Lundgren - KLAR
16. Christian Sandberg - KLAR
17.
18.
19.
20.
Lasse Lundgren ?
Johanna Almgren ?
Annette Wendel ?
Theresia Höglund ?
Jens Moöander ?
Per Pettersson ?
Markus Vestergaard ?
jan stalfors ?
HockePocke
Aktiv medlem
Poteta skrev:
JAAA!!!
Batterigrepp + Sigma 18-50 f/2,8 inkommet idag. Nu j*pip*ar ska här fotas. Med den utrustningen kommer jag slå er alla med hästlängder... ;-P
Skulle va pga batterigreppet då
Gluggen é bra!
Poteta
Aktiv medlem
Just det ja, du har ju en likadan... Då får jag väl gå på komposition då...HockePocke skrev:
Skulle va pga batterigreppet då
Gluggen é bra!
Vad det gäller "lekar" som Kalle skrev tidigare så låter det som en kul idé. Det lär ju bli en hel del dötid på dygnet.