Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad säger ditt kameraval om dig?

Produkter
(logga in för att koppla)
Vad är man om man är mest fäst vid sina 6x9or och verkligen kan sitta och dreggla över en tokskarp 120mp bild av murgröna som klänger sig fast på en vägg...troligen bara pervers.

Tack för ett bra morgongarv!

Kommer troligen inte att byta mina Canonprylar till Nikon eftersom jag inte får loss gluggarna ur deras förbånkade bajonetter. Spelar ingen roll hur hårt jag vrider :))

Edit:
Har inga vänner jag heller för jag tror på påskharen.

Sammanfattningen är väl att vi är alla lika sorgliga oavsett kameramärke. :)

Varannan dag Nikon varannan Rollei vad blir det ? - Sluten vård ?

Det räcker nog med lite piller för din del...jag som hoppar mellan Nikon, Mamiya M645, Linhof Technika och en uppsjö av hopfällbara mätsökare i 24x36 formatet och en och annan mätsökare ur 6x9-klassen har det nog lite värre när jag ska försöka spela frisk...

Läskigt vad det kan stämma ;-)

Haha, det stämde med den franska bilen i alla fall när jag körde Olympus :)

Bytte senare till Nikon och köpte en BMW. Dock har jag kvar min Olympus varför jag också köpte en Renault Twingo som andra bil.

Trevlig helg

jag som trodde..

att Pentax och Citroen hörde ihop. Har haft båda sen 1977. Fast jag bytte till Audi för 3 månader sedan.
Får väl skippa K5:an och köpa nåt mer passande.

lma

ANNONS