Annons

Vad heter kameran?!!?!!

Produkter
(logga in för att koppla)

Gwindra

Avslutat medlemskap
Jag sitter här och är irriterad på mig själv, jag kan inte komma på vad den heter eller vilket märke den är gjord av. Det gick en reklam om den på tv för ett tag sedan (den kanske fortfarande går?) där en kvinna går runt och fotar med den mitt i något slags karnevaltåg, hon fotograferar en kvinna med massor av fjädrar, barn och massor med sån skit.. Det är en liten systemkamera som i reklamen (om jag inte minns fel) är silvrig. Man kan byta objektiv, men den känns ändå inte helt som en systemkamera. Jag har också hört att den finns flera olika färger.

Min kusin fick en sån här kamera i julas och då testade jag den lite.. nu fyller min pojkvän 18 om några veckor och då tänkte jag att jag ska köpa en sån här till honom eftersom han börjat få ett större intresse för foto. Har börjat tröttna på att han ska använda min guldklimp hela tiden ;)

Om det är någon som ens kan komma ihåg märket eller vad som helst om denna kamera så vore det superschysst! Har bråttom med att få reda på vad det är för en kamera...

Tack på förhand!
 
Det gick en reklam om den på tv för ett tag sedan (den kanske fortfarande går?) där en kvinna går runt och fotar med den mitt i något slags karnevaltåg, hon fotograferar en kvinna med massor av fjädrar, barn och massor med sån skit.. Det är en liten systemkamera som i reklamen (om jag inte minns fel) är silvrig. Man kan byta objektiv, men den känns ändå inte helt som en systemkamera. Jag har också hört att den finns flera olika färger.
Du beskriver reklamen för Sony NEX-3 (svart, silver eller röd) och Sony NEX-5 (svart eller silver).

http://www.sony.se/hub/kompaktkameror-nex
 
Hehe, det var en större riktig karneval. Tur att två tillverkare av kameror med liknande koncept kommer på något helt eget när de ska göra reklam. :eek:)
 
Tack!

Åh.. yes! Nu vet jag vilken det är, det var Sony NEX-5 jag menade. Tack så hemskt mycket! Nu vet jag vad pojkvännen ska få i födelsedagspresent ;)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.