Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad har hänt? (neonrosa bild)

Produkter
(logga in för att koppla)
Calle S skrev:
Nja, sammanlagt cirka 70.000 exponeringar på mina D100:eek:r och har det blivit kasst är det jag som exponerat åt skogen. Aldrig några problem med mina kameror, och det skulle jag inte acceptera.

Då får jag gratulera dig!! Digital teknik är extremt kännslig...finns liksom inga marginaler att gå på...blir det minsta lilla "mjukvaruhicka" så märks det rejält. Eftersom jag arbetar som tekniker,och i första hand med digital teknik,så accepterar jag en felfrekvens på någon promille utan att gå i taket. Men jag har full förståelse för dom som köpt en kamera för 10-15 tusen och sedan upptäcker konstigheter emellanåt..att man då blir vansinnig är inget konstigt.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.