PerFogelberg
Aktiv medlem
Re: Re: Varför alla dessa närbilder?
Absolut. Den bilden gillar jag.Andreas74 skrev:
Blir detta avstånd bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Absolut. Den bilden gillar jag.Andreas74 skrev:
Blir detta avstånd bra?
Bent C. skrev:
Jag instruerar gärna. Instruktionerna följs dock numera sällan .
Både och faktiskt. De perfekta bilderna vill jag se därför att de är en bra inspirationskälla. Även fast de är perfekta vid en första anblick så finns det alltid någon annan som kan göra bilden bättre. Den dagen jag är färdiglärd ska jag sälja kameran.Canonliza skrev:
Är du inte lite hård nu? Vad ska poolen vara till för, att visa upp de redan perfekta bilderna eller för de som vill få feedback att bli bättre barnfotografer?
//Liza
Det är svårt att ta bra bilder på barn, jag har en dotter på 11 veckor som jag har fotat en hel del sedan hon föddes. Med så små barn så blir det oftast att man går nära eftersom hon inte kan sitta/stå upp och det är inte så mycket action att fota än. Så då blir det att jobba med ljuset och försöka fånga en intressant blick, mitt bästa försök hittils är det här. Inga komentarer på det än så jag antar att det inte är så speciellt intressant bild för andra än de som känner henne?
Väldigt gammalt inläg det vet jag,
Men jag blir mer & mer nyfiken, hur många barnbilder hade du när du ansökte till gruppen barnfoto och hade du några problem ?
Mins inte men kan inte ha varit mer än 4, som jag har nu, har inte varit så aktiv här på sistonde. Inga problem dock nej.