Tommy-Mathias
Aktiv medlem
Gah! Över tre veckor sen jag beställde mitt DA 35mm och Cyberphoto har fortfarande inget nytt att säga förutom "leveransdatum okänt"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gah! Över tre veckor sen jag beställde mitt DA 35mm och Cyberphoto har fortfarande inget nytt att säga förutom "leveransdatum okänt"
Gissningsvis beror det på nuvarande övergångsperiod från Pentax Sverige, som är nedlagd, till nya distributören Focus Trading. På Photokina så sa Focus Tradings chef i ett videonslag för Kamera & Bild att de är igång nu men att det så här i början kan bli glapp i leveranserna under övergångsperioden. Målsättningen är att distribution och tillgänglighet för Pentax produkter ska bli bättre än de har varit tidigare i Sverige.
http://www.kamerabild.se/ArticlePag...0080925101448_MOB_Administratorer630.dbp.asp#
Jag är väldigt sugen på en Pentax SMC-DA* 200/2,8 ED (IF) SDM men finns ju inga recensioner på den så jag undrar om nån här har erfarenheter av denna? Har förtillfället inga pentaxobjektiv till min K10d vilket jag känner att jag måste ändra på. Min Tamron 70-300mm presterar inte tillräckligt bra längre...
Bra köp sture,den på k20 borde ge riktigt bra bilder,
om man nu hittar något käckt motiv att ta på ,det brukar ju vara det svåra.
Idag fick ja mitt nya Det var min kära sambo som köpte det till mig... Det vart ett 50mm f1,8D ska snart sätta på det på kameran o se vad det går för spännande
(Älskar nya prylar)
grattis killen,en ljusstark 50mm är en glugg som man lätt vill bli lite konstnärlig med.
du får hinta sambon att hon borde köpa Pentax-grejjer istället
Oj hehe...
Förstod först inte vad du menade...
Såg nu att det e pentax tråden man e inne på Såg inte det tidigare då ska ja inte störa