Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad betyder detta egentligen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du kan inte länka till Kundvagnen - den är töms när Du går ur sajten.

Vilken rem är det?

Sk-t samma - kalkonprodukt. Grundiden är sund - om man har fgler kameror igång samtidigt på ett jobb. En runt halsen och de andra i väskan. Personligen använder jag fasta remmar till varje kamerahus. Gillar inte fipplet med snabblås.

Sk-t samma - kalkonprodukt. Grundiden är sund - om man har fgler kameror igång samtidigt på ett jobb. En runt halsen och de andra i väskan. Personligen använder jag fasta remmar till varje kamerahus. Gillar inte fipplet med snabblås.

men det var inte min fråga!
vad är ringarna till för??????????

Suck - det enklaste är att ta bort en ring - på kameran eller remmen och bara köra med en ring.

Suck - det enklaste är att ta bort en ring - på kameran eller remmen och bara köra med en ring.

vadå suck??
hur fan ska jag veta allt om en kamera rem?
du förklarar ju inte saker med rikligt med information, man får ju typ gissa sej fram i dina svar..
MEN kan man fästa båda ringarna i varandra eller inte?

vadå suck??
du förklarar ju inte saker med rikligt med information, man får ju typ gissa sej fram i dina svar..

Ringarna på remmen skall fästat på remfästena på kameran. Ringarna är vad jag kan se liknande nyckelknipperingar.

För övrigt kan man inte kopiera adressen i adressrutan i webläsaren från Cyberphoto, man får kopiera produktlänken som står med liten stil under produktbilderna för varje produkt.

vadå suck??

Spelar du eller är du dum i huvudet på riktigtt? Förjävla omogen och spydig är du i alla fall, var glad att någon ens vill hjälpa dig.

Ser att du har fått hjälp med frågan redan, fast du enligt mig inte förtjänar det.

Senast ändrad:
vadå suck??
Den attityden kanske Din morsa accepterar - men resten av världen är kanske en aning mindre tillmötesgående. Nästa gång Du inte fattar, vet Du vad Du kan göra med frågan - altenativt fråga morsan.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto