Annons

vågar man...?

Produkter
(logga in för att koppla)
Det värsta är inte att få dålig kritik eller kommentarer utan att inte få några alls..Har hänt på några bilder att 80-100 har tittat och ingen kommenterat och det är verkligen trist..Jesper

Senast ändrad:
Välkommen

Klart du ska kommentera och lägga ut egna bilder. Jag är själv nybörjare och har fram till för några dagar sedan enbart kommenterat bilder som är kanonbra eller där fotografen bett om en kommentar. Sen är jag så där mjäkig så jag kände att jag ville lägga ut nåt eget innan jag fortsatte kommentera..... men vänta inte, det är jättekul och lärorikt att "tycka" om andras bilder. Jag ser fram mot att vi blir fler "gröngölingar" här:)

Lotta

Jag tog mig friheten och tittade på vad du skrev för komentarer och de två är ju bra!!!
Fortsätt så, "jag tycker... för att..." typ.

Det är bara att skriva på, när jag började här i vintras, (jag är mest glad i forumen här), så började jag med att titta på de som skrev mycket i forumen i deras album,
som sagt man tittade i andras album och såg vad andra skrev för komentarer.

Jo, det jag kommer ihåg bäst från när jag började är nog tråden http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=744&perpage=15&pagenumber=1 skratta så jag höll på att dö...

Ähh... det här handlar ju om mig, det är ju inte inresant.

Lägg upp bilder också, ignorera komentarer som du tycker verkar knäppa! Jag har haft bilder uppe flera månader och har inte fått en enda omtiverad dålig komentar, några ettor men de var väl motiverade och då är jag glad :).

Andreas.

"Jag tycker att man ska se fotosidan som en levande fototidning där det finns ett visst krav på kvalité." Det var så jag skrev och som Åsa uppfattade så skrämmande. Kvalité för mig handlar enbart om en människas ansträngning att ta en bra bild. Även om slutresultatet inte är bländande kan man se om det har lagts ned någon tanke och försök till känsla i en bild. Jag ser hellre på en nybörjares seriösa försök än på en teknisk perfektion utan känsla. Såna finns det alldeles för många av på fotosidan. (Hade skrivit ett mycket längre svar men datorn kopplade bort mig) Fota på och skit i vad alla säger så länge du känner för det du gör.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar