Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Väskor! (crumpler)
- Trådstartare Jacob vP
- Start datum
Man vill ju gärna se dem innan man beställer. Jag är väldans sugen på en av deras kameraväskor.Joker skrev:
YFO hade inte några kameraväskor från Crumpler inne, dock några datorväskor/ryggor, men kan ta hem samtliga modeller från Crumpler.
Snygg profilbild på dig, förresten.
Joker
Aktiv medlem
Tack, man har ju sparat lite inför julen!
De tar hem väskor utan köptvång. Jag har bett dem ta hem en December Quarter som jag tror att jag vill ha och det var inga problem.
De tar hem väskor utan köptvång. Jag har bett dem ta hem en December Quarter som jag tror att jag vill ha och det var inga problem.
Den verkar ok. Vilken färg valde du? Was kostar den?Joker skrev:
Tack, man har ju sparat lite inför julen!
alcedo [E.F.S]
Avslutat medlemskap
Gillar citatet på produktsidorna:
"NOTE: sizes are approximate. The bag will be bigger if excited or filled with good stuff."
"NOTE: sizes are approximate. The bag will be bigger if excited or filled with good stuff."
Mä moms?Joker skrev:
Brown/warm grey och ca 1700:-
igsell
Aktiv medlem
Annars har ni crumpler i tyskland http://www.crumpler.de/
Har handlat i deras webshop en par gånger utan problem.
Har handlat i deras webshop en par gånger utan problem.
PerFogelberg
Aktiv medlem
Var och klämde lite på deras datorväskor på inLife, Sveavägen, Stockholm. Schyst kvalitet.
mc5
Medlem
Du kan köpa väskorna av MacForum i GBG. Dom säljer Crumpler sedan december månad.
www.macforum.se
/P
www.macforum.se
/P