Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Väska/hölster till Canon 400 mm 5,6 L

Produkter
(logga in för att koppla)

Zeb Macahan

Medlem
Hej!

Är det någon som har ett tips om lämplig väska/hölster eller annan bäranordning till nämnda objektiv? Man får ju med en objektivväska när man köper objektivet, men den rymmer inte huset...
 
ThinkTank Digital Holster 30 passar för x0D-hus med EF 400/5.6L monterat. Väskan håller mycket hög kvalitet och kan rekommenderas. Det finns plats för extra batteri/minneskort och väskan har ett inbyggt regnskydd.

Den finns att köpa på en mängd nätbutiker,vill du handla svenskt finns den här: http://www.atphototech.se/ShowProduct.aspx?prodID=63

/Leif
 
Jag kör med en LowePro Toploader 75 och där ryms 400mm 5,6 på en 40D. Det blir lite tight men i min mening är det inga problem. Sett till recensionen så verkar den kombinationen även innefatta batterigrepp.

/David
 
Jag har inte provat men convertern bygger nog på lite för mycket. Kan nästan lova att det inte kommer att rymmas om man monterar den.

/David
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.