Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Värde på gamla minolta grejer.
- Trådstartare RG
- Start datum
christianhylse
Aktiv medlem
just KONICAs gamla systemkamera-system har en väldigt begränsad skara användare numera. Visst finns en och annan som fortfarande använder detta system, men de flesta har bytt och Konica var inte ett så stort märke i branschen. Dock är vissa objektiv väldigt svåra att få tag på och ett 400 F/4.5 i bra skick skulle säkert gå för 1500 - 2 000 kr på ebay om rätt köpare dyker upp.
Kameran är dock värd en hundring ungefär.
RG
Avslutat medlemskap
christianhylse skrev:
just KONICAs gamla systemkamera-system har en väldigt begränsad skara användare numera. Visst finns en och annan som fortfarande använder detta system, men de flesta har bytt och Konica var inte ett så stort märke i branschen. Dock är vissa objektiv väldigt svåra att få tag på och ett 400 F/4.5 i bra skick skulle säkert gå för 1500 - 2 000 kr på ebay om rätt köpare dyker upp.
Då är det inte värt att sälja.
christianhylse
Aktiv medlem
jo, men du har ju ingen som helst nytta av en Konica 400 F/4.5 om du inte ens har ett kamerahus som den funkar på. Då är - enligt mig! - värdet exakt noll kronor.
(nej, jag vill inte köpa den !
RG
Avslutat medlemskap
christianhylse skrev:
jo, men du har ju ingen som helst nytta av en Konica 400 F/4.5 om du inte ens har ett kamerahus som den funkar på. Då är - enligt mig! - värdet exakt noll kronor.
Den är ju vacker.