Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Väntan att posta ny bild.

Produkter
(logga in för att koppla)

mstoltz

Aktiv medlem
Detta kanske behöver ses över....
Antingen har jag sett helt fel eller har det kommit en bugg av nått slag.

Jag postade för en rätt bra tid sedan en bild, och ville jag posta en ny skulle jag vänta tills 2012-09-09, vilket är idag.

Idag när jag skulle skicka in en ny bild, fick jag till svars att jag var tvungen att vänta tills 2012-09-30.

Som sagt...jag kan ha sett fel, men undrar om det finns fler som kanske har haft detta "fel" ?

Det är olika regler på Bildkritk och Galleri FS, som jag gissar var där du försökte lägga till i nu?

I Galleri FS kan plusmedlemmar lägga en bild var 14:e dag, andra var 30:e dag
I Bildkritik kan plusmedlemmar lägga två bilder i veckan, andra kan lägga en bild i veckan

Det är olika regler på Bildkritk och Galleri FS, som jag gissar var där du försökte lägga till i nu?

I Galleri FS kan plusmedlemmar lägga en bild var 14:e dag, andra var 30:e dag
I Bildkritik kan plusmedlemmar lägga två bilder i veckan, andra kan lägga en bild i veckan

Aha...då förstår jag hur det ligger till, tack för förklaringen :)

Men om jag tex lägger in min bild solrosen i "bildkritik", måste jag vänta ytterliggare tid innan jag kan skicka samma bild till FS galleri ?

Eller kan jag posta min solros i bildkritik och sedan 2012-09-30 skicka till FS galleri ?, dvs Tiden för fs galleri skjuts inte fram då ?

Aha...då förstår jag hur det ligger till, tack för förklaringen :)

Men om jag tex lägger in min bild solrosen i "bildkritik", måste jag vänta ytterliggare tid innan jag kan skicka samma bild till FS galleri ?
Nej och ja, du behöver inte vänta så länge men kan inte lägga samma bild i flera pooler samma dag - men det är då bara en dags väntetid. Det där är för att undvika att man "spammar" en massa grupper mm med samma bild.

Nej och ja, du behöver inte vänta så länge men kan inte lägga samma bild i flera pooler samma dag - men det är då bara en dags väntetid. Det där är för att undvika att man "spammar" en massa grupper mm med samma bild.

Tackar så hemskt mycket för all info !

Har nu laddad upp den i poolen "kritik"

MVH
Morgan Stoltz

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar