Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Välkommen tillbaka... ???

Produkter
(logga in för att koppla)

T_M

Aktiv medlem
Vad är det för remsa som går fram och tillbaka. Måste bara säga att den är verkligen iriterande!

Ta bort den eller byt färg!!!

Har man bara rätt(läs: inte trasig webläsare) browser, som är helt konfigurerbar, kan man stoppa sådant.

(som så många andra irriterande "c00La eFFekteR"..)

Va, jag tyckte det var snyggt, kan vi inte ha senaste kommentaren eller något vandrades runt där...? :)

Nä, nu har vi mekat klart i systemet och snurrar nu på en snabbare databasserver. Om någon vecka eller så är det dags att byta applikationsserver också.

Jag visste redan vad det stod i den där röda snurrande raden, för jag hade läst det på annat ställe. Annars hade jag inte kunnat läsa det, för den gick alldeles för fort!
Om ni behöver skicka ut meddelande i fortsättnigen, kanske det kan snurra lite långsammare?

/Catarina
som läser ganska snabbt, egentligen :)

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto