Annons

Välja synliga diskussioner?

Produkter
(logga in för att koppla)

Per

Aktiv medlem
Skulle man inte kunna få välja/välja bort vilka ämnen som dyker upp under nya diskussioner på forumet? Jag tror att det vore ett trevligt, och tekniskt enkelt (?) sätt att låta medlemmarna anpassa Fotosidan till sina personliga intressen och preferenser?

Per
 
Om du lägger in bevakningar på dom trådar och forum du vill följa så finns funktionen via sidan bevakningar http://www.fotosidan.se/forum/usercp.php
-Thomas

ps. numera går det att bevaka utan att få brev.

Förstår inte riktigt - det jag var ute efter var alltså mindre info, inte mer, dvs jag skulle vilja att t.ex. trådar i kategorin Utrustningfrågor/Pentax
överhuvudtaget inte dyker upp under Diskussioner/Senaste foruminlägg. Går det att fixa själv redan nu menar du?

Per
 
Ok, tack. Så det var inget som låg och väntade på den nya forumversionen? Själv kan jag verkligen tycka det vore kalas att kunna 'filtrera' listan över nya diskussioner, och tänkte att tekniken redan fanns iomed att man redan kan välja att filtrera bort Fritt Forum?

(äldre tråd i ämnet)

Per
 
Nya forumet var en förutsättning för att öht fundera på det, men det är ingen funktion som låg och väntade.

Idéen är det inget fel på, så det är mer en priofråga. Vi får se vad som kommer först.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.