ANNONS
Annons

Väderforum?

Produkter
(logga in för att koppla)

Merlin

Aktiv medlem
Hej,

Funderar ibland om det kunde vara av intresse för fler än mig att ha nåt slags väderforum här på fotosidan.se. Vad jag menar med det är att om jag tex skall resa till Skåne (Skäralid) en helg, för att fotografera lövsprickningen så skulle jag kunna posta ett inlägg och fråga hur långt lövsprickningen kommit. Om det är nån idé att åka ner. Om jag vill till Värmland för att fotografera snötyngda granar så kan jag fråga om det verkligen ligger nån snö på träden eller om det har blåst ner...Förstår ni hur jag menar?

Kanske bara är jag som har intresse av detta...:)

Mvh Stefan

Ett reseorienterat forum är på förslag, och frågor om väder (och andra omständigheter) på en viss ort kan väl passa in där.

Stefan,

Ett mycket bra förslag tycker jag. Dessutom skulle man ha mycket nytta av det i efterhand när man planerar kommande fotoresor: T ex skulle man kunna söka info om när äppelträden i Kivik slog ut förra året, så att man inte bokar fel vecka när man mitt i vintern vill boka sig ett boende. T ex...

Christer,

Tack för att Ni alltid är så receptiva och intresserade av nya förslag. fotosidan.se är outstanding...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar