KingArtur
Medlem
Har blivit utsatt för ett bedrägeri här på fotosidan som jag vill varna andra medlemmar för, så ni inte råkar ut för samma sak. Köpte en blixt av en kille från Piteå som varit medlem sedan 2005 på denna sida. Hade även gjort en affär med honom innan och då fungerade allt som det ska fungera. Alltså grejorna kom. Denna gång var det tydligen nöd i kassan och det kom ingen blixt. Han hade väldigt bråttom att få in betalningen. Skulle skicka samma dag och återkomma med kolinummret. Då gick han upp i rök och var oanträffbar. Det kom så klart inget kollinummer eller något annat ljud från honom. När jag äntligen fick tag i honom så…jodå jag skickade din blixt i går..men hittar inte kollinummret just nu. Skulle ringa tillbaka 5 minuter senare. Men nix det gjorde han så klart inte. När jag hotade med polisanmälan får jag som svar att
” Hej Peter vart galet alltihop,,bättre o vara ärlig men blixten har försvunnit i flytten,,får pengar imorgon och betalar tillbaka varenda krona,,mvh: XXX”
Varken pengar eller någon blixt har ännu dykt upp.
Men killen är fortfarande en av medlemmarna på denna sida och kan fortsätta med sina bedrägerier. (Hur kan man få vara kvar är för mig en gåta)
Han har vid 2 tillfällen fått mitt kontonummer för återbetalning. Men nix.
Vill ni veta namn och adress på killen som bedrog mig är det bara att mejla så får ni den uppgiften.
” Hej Peter vart galet alltihop,,bättre o vara ärlig men blixten har försvunnit i flytten,,får pengar imorgon och betalar tillbaka varenda krona,,mvh: XXX”
Varken pengar eller någon blixt har ännu dykt upp.
Men killen är fortfarande en av medlemmarna på denna sida och kan fortsätta med sina bedrägerier. (Hur kan man få vara kvar är för mig en gåta)
Han har vid 2 tillfällen fått mitt kontonummer för återbetalning. Men nix.
Vill ni veta namn och adress på killen som bedrog mig är det bara att mejla så får ni den uppgiften.