Annons

Utmaning!

Produkter
(logga in för att koppla)

Hawaiii

Aktiv medlem
Tog en bild på min bror efter att han solbränd och fin ramlat och skrapat fejset. Tycker att han är rätt söt ändå, och vill gärna göra det bästa av kortet. Svårt kanske, men väl värt ett försök!
Vill ha hjälp med att göra bakgrunden och skuggorna mindre framträdande, och gärna försöka få hans ansikte att se helare ut.
på länken nedan finns två liknande kort i större storlek!

http://www.geocities.com/flygsidan2/rich.html?1118310134312
 

Bilagor

  • bild039liten.jpg
    bild039liten.jpg
    35.8 KB · Visningar: 881
Din bror behöver vara lite försiktigare!
Visst kan han få PSkirurgi här på Fotosidan
men värre är om det behövs "riktig" ;-)

//C
 

Bilagor

  • bild040v3w.jpg
    bild040v3w.jpg
    24.3 KB · Visningar: 828
Den där gjorde du bra! Klonade du bort gardinen? Snyggt blev det iallafall....
Du vet hur det är, snowboard.... hoppa.. landa med fejset före... hård snö. ;o)
 
Tycker det blev ganska bra. Visste inte riktigt hur jag skulle ordna den röda huden på ett bra sett så jag gjorde det enkla > svart/vitt.
 

Bilagor

  • bild039liten1_filtered.jpg
    bild039liten1_filtered.jpg
    19.1 KB · Visningar: 816
Det blev bra! Han ser ju ut som ny... Själv vet jag inte heller hur man fixar till hudtonen snyggt. Hur gjorde du, Christian? Du fixade ju till det väldigt bra.
 
Nämen se på fan, jag e ju hel ju. Funkar ju nästan bättre än min otroliga läkförmåga. Pskirurgi verkar ju otroligt bra eller så är christian väldigt duktig.

//Brodern
 
Hihihi! Vad glad han kommer bli när han ser det här! Att han kunde se ut som ett litet argt troll kunde jag aldrig ana...
 
Okej nu har de gått för långt, kan nån redigera denna som syrran tog dagen efter jag skrapade sönder ansiktet ist. Typ göra så man hoppar över en väg eller något annat coolt. Kanske jag kan få en bräda utan snö på...

//Richard
 

Bilagor

  • bild 055_filtered2.jpg
    bild 055_filtered2.jpg
    13.6 KB · Visningar: 404
nu var det ju meningen att skrapsåren skulle bort, men det bidde inte så i min bild

tack christel för hjälp med att ladda upp bilden
:)
 

Bilagor

  • foto.jpg
    foto.jpg
    15.9 KB · Visningar: 371
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.