Annons

Utmaning - Ulricehamn

Produkter
(logga in för att koppla)
Nummer 90 finner vi på en innergård eller en baksida. Det är Sturegatan som ligger vid huset och genom den nedre dörren så ser man Stureparken.

Mikael. Det stämmer att vi har ett nytt kallbadhus Strax söder om Sturebadet. Det nästan i höjd med Hotellet.

Bilagor

• rodstangsel.jpg
    rodstangsel.jpg
    44.7 KB · Visningar: 567
nr.91

Jag hade nästan gett upp, men med lite tur så kan även den blinda tuppen hitta ett korn.

Bilagor

• nr.91.jpg
    nr.91.jpg
    48.1 KB · Visningar: 548
92:an var klurig. Det finns en grind som ibland är låst. Den ligger på den sydliga sidan av huset där apoteket finns. Går man in där så finner man denna gränd. Fönstret i mitten på bilden är samma som Pernilla tog. Den utan spröjs. :)

Bilagor

• lallebaker.jpg
    lallebaker.jpg
    34.5 KB · Visningar: 481
Här är 93:an. Tack för inbjudan till Utmaningen Michael. Jag antar att det är huset vid Café Söder.

Bilagor

• 1.jpg
    1.jpg
    85.2 KB · Visningar: 365
95 hoppas jag skall bli lite lurig. Det är bara att sticka ut och leta. Lennart gillar utmaningar. Skall bli intressant att se vem som plockar denna först.

Bilagor

• lurig.jpg
    lurig.jpg
    65.4 KB · Visningar: 313
Jo även om jag vart väldigt inaktiv senaste tiden så är de kul med svåra ställen.. ska göra mitt bästa :p

Tycker det är dags att lösa denna utmaning. Pernilla borde verkligen veta var den är med tanke på att hon fotat där :) Annars får hon utöva lite parkour som straff ;-)

Lång väntan Michael på nr.95

Okej, jag tror inte jag är rätt kvinna att utöva parkour ;-) så här är bilden. Michael har tagit utmaningsbilden från Bogesundsgatan, till höger i bilden ser man en del av vårdcentralen. Hoppas ni tar nästa lekande lätt.
Pernilla

Bilagor

• nr 95.jpg
    nr 95.jpg
    35.4 KB · Visningar: 207
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar