Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Utmaning - Ulricehamn
- Trådstartare Michael Katona
- Start datum
Michael Katona
Aktiv medlem
Nummer 90 finner vi på en innergård eller en baksida. Det är Sturegatan som ligger vid huset och genom den nedre dörren så ser man Stureparken.
Mikael. Det stämmer att vi har ett nytt kallbadhus Strax söder om Sturebadet. Det nästan i höjd med Hotellet.
Mikael. Det stämmer att vi har ett nytt kallbadhus Strax söder om Sturebadet. Det nästan i höjd med Hotellet.
Bilagor
Michael Katona
Aktiv medlem
Michael Katona
Aktiv medlem
Michael Katona
Aktiv medlem
KimHöglund
Ny medlem
KimHöglund
Ny medlem
Michael Katona
Aktiv medlem
Michael Katona
Aktiv medlem
Michael Katona
Aktiv medlem
Tycker det är dags att lösa denna utmaning. Pernilla borde verkligen veta var den är med tanke på att hon fotat där Annars får hon utöva lite parkour som straff ;-)
Pernie
Aktiv medlem
Lång väntan Michael på nr.95
Okej, jag tror inte jag är rätt kvinna att utöva parkour ;-) så här är bilden. Michael har tagit utmaningsbilden från Bogesundsgatan, till höger i bilden ser man en del av vårdcentralen. Hoppas ni tar nästa lekande lätt.
Pernilla
Okej, jag tror inte jag är rätt kvinna att utöva parkour ;-) så här är bilden. Michael har tagit utmaningsbilden från Bogesundsgatan, till höger i bilden ser man en del av vårdcentralen. Hoppas ni tar nästa lekande lätt.
Pernilla