Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning nyår.

Produkter
(logga in för att koppla)

frwe

Aktiv medlem
Det är många, särskilt nya medlemmar, som tycker det är tråkigt att så få bilder blir kommenterade.

Jag skall under nyårshelgen kommentera minst 10 bilder som tagits av medlemmar som jag inte har kommenterat bilder av förut, gärna ganska nya medlemmar. Det kan nog slinka med någon som jag redan har givit en kommentar men i så fall är det olycksfall i arbetet.

Bumpa gärna tråden om den hamnar i skymundan.

Hakar ni på? /Frode

Jag är med, kan dock inte se något enkelt sett att se att det är nya medlemmar, men även någon äldre medlem kan ju bli glad för en kommentar ;)

Ha ett Gott Nytt År alla

Sådärja, det var tio kommenterade bilder i poolen mjukstart, Alla av fotografer jag inte kommenterat förut. Jag fortsätter... /Frode

Jag gjorde en sådan här drive förr året och det känns kul att kunna hjälpa folk med tips. Då hade jag som "regel" att hålla ett visst anal givna kommentarer per mottagen samt att nästan alla givna skulle vara till nytta för mottagaren. Kanske skall dra igång set igen så jag hänger på ett par om dagen går ganska fort och är kul.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar