Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Utmaning Malmö
- Trådstartare cecber
- Start datum
rosberg1
Aktiv medlem
JOHAN!
Idéen med detta var " Samma regler som i de andra, hitta platsen och fota i samma vinkel och lägg sedan upp en ny bild." hämtat från första inlägget i tråden. Har tid på fre em om vi ska träffas på stan och lösa det med bilder ny och gammal om det var rätt plats. maila till mig om det funkar.
MVH Joakim
Idéen med detta var " Samma regler som i de andra, hitta platsen och fota i samma vinkel och lägg sedan upp en ny bild." hämtat från första inlägget i tråden. Har tid på fre em om vi ska träffas på stan och lösa det med bilder ny och gammal om det var rätt plats. maila till mig om det funkar.
MVH Joakim
Daniel_L
Aktiv medlem
rosberg1 skrev:
ny bild på gammal lokal
Ahh enkelt...tror jag. Får se om jag hinner först dit.
m_lindstrom
Aktiv medlem
m_lindstrom
Aktiv medlem
Hmmm, tyvärr kan jag inte lägga upp nån ny bild förrän imorgon, ska iväg nu och kommer inte hem förrän efter läggdags :-(
Blir en extra klurig!
Blir en extra klurig!
nicrosoft
Aktiv medlem
m_lindstrom skrev:
Hmmm, tyvärr kan jag inte lägga upp nån ny bild förrän imorgon, ska iväg nu och kommer inte hem förrän efter läggdags :-(
Blir en extra klurig!
Inte vaknat än
Bossebarrskog
Aktiv medlem
mycket snack
Upp med en ny bild, har man inte lagt upp ngn bild inom 24 timmar så får ngn annan lägga upp.
Jörgen
Upp med en ny bild, har man inte lagt upp ngn bild inom 24 timmar så får ngn annan lägga upp.
Jörgen