ANNONS
Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Hehe, här har det tänkts så det knakar.. :) 1timme med bil innan idag, Massor med tid framför hitta.se och letat efter takfönster och har dessutom kört taxi flera år i Malmö.. Blir knäpp på denna. hahaha
 
Eftersom ingen verkar kunna ta det så undrar jag om jag får skriva in min gissning, även om jag inte har en bild därifrån.
Har ju som sagt inte digital än, och det skulle ju ta en mindre evighet att få hit en bild ha ha.


Mvh.
 
JOHAN!
Idéen med detta var " Samma regler som i de andra, hitta platsen och fota i samma vinkel och lägg sedan upp en ny bild." hämtat från första inlägget i tråden. Har tid på fre em om vi ska träffas på stan och lösa det med bilder ny och gammal om det var rätt plats. maila till mig om det funkar.

MVH Joakim
 
"Innanför kanalen" Då räknar jag med innanför N Vallgatan, Exercisgatan, Drottninggatan, Regementsgatanoch Slottsgatan. Hoppas att du räknar likadant. :)
 
Hmmm, tyvärr kan jag inte lägga upp nån ny bild förrän imorgon, ska iväg nu och kommer inte hem förrän efter läggdags :-(

Blir en extra klurig!
 
Stör mig kraftigt att jag inte körde in på St Trädgårdsgatan utan bara tittade ner på den från Grönegatan. Sen vände jag bakom SAS Radison och körde ut på gatan bredvid. :)
 
Ja, det är lite dumt att svara när man inte är beredd att "ta över pinnen".

Hur går vi vidare? Hur långt tid ska man ha på sig att krysta fram en ny bild?
 
Tar med kameran till jobb och ser vad jag hittar på väg hem om det är allas vilja.
Så Martin har några timmar på sig nu!
Nedräkningen har börjat.
3....2.....1.....0
 
Praxis

Jag håller med, det är kanske dags att lägga in en regel som säger att man har max 24h på sig att lägga upp en ny bild. Eller vad säger ni?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.