Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Aktivitet på Nyårsdagen

Här ommer svarsbilden. Den märkliga utsmyckningen i parken vid Statoil och Mc Donalds vid Midhem.
 

Bilagor

  • dsc_0004 tävling.jpg
    dsc_0004 tävling.jpg
    96.1 KB · Visningar: 529
Ny bild

Här kommer nästa utmaning. Inte helt enkel men vi ser om någon har ögonen med sig på promenaderna i stan.
 

Bilagor

  • dsc_0045 tavling.jpg
    dsc_0045 tavling.jpg
    98.3 KB · Visningar: 523
Inget napp?

Inget napp ännu? En liten ledtråd är som sagt på promenad i stan!
Låter bilden ligga till helgen utan närmare ledtråd men gör det lite lättare då om ingen nappat.
 
vet nog men hinner inte...

tror mig veta men har en 3-månaders dotter som är sjuk så jag hinner nog inte ner på stan...
 
Ny ledtråd

Var det verkligen så svårt? Eller är vädret för dåligt för att folk ska ge sig ut?

Kom igen nu! Gnugga geniknölarna och minnesbilderna från promenaderna i Malmö.

Konstverk i Stan.
Består av flera delar, 4 st.
De olika delarna är utspridda med lite avstånd mellan jägaren och resten av konstverket.
Jägaren på bilden spanar efter sitt byte,,,,,som består av ett fyrbent djur med stora öron.

Nu är det jääääääte enkelt
 
SUCK !!!!!!!!!!

Verkligen ingen som klarar det???
Lägger upp en ny bild nu som jag hoppas är enklare eller väcker mer jaktintresse.

Den förra bilden föreställer Jägaren i konstgrupperingen som finns mellan husen i passagen mellan Brogatan och Södra Förstadsgatan vid Schock och La Couronne.

Jägaren spanar alltså från sitt dolda läge i buskarna mot Haren som sitter på det lilla "torget" framför affären och restaurangen.

Fortsätter med en bild på Statytemat då det finns så många vackra utsmyckningar i stan.

Kom igen nu och leta!!!!!!!!
 

Bilagor

  • tävling  utmaning.jpg
    tävling utmaning.jpg
    99 KB · Visningar: 352
Stadsteatern :)

Lägger in en bild snart, lovar måste springa nu!
 

Bilagor

  • dsc_0016-01.jpg
    dsc_0016-01.jpg
    30.9 KB · Visningar: 499
Ny Bild

Jag tror inte denna är så svår, så jag lämnar ingen ledtråd. Jag tog den en solig dag, därför gjorde jag om den till HDR så man ser högdagarna..!
 

Bilagor

  • utmaning.jpg
    utmaning.jpg
    84.3 KB · Visningar: 485
MEN AHHHHH!
Jag hittade ju jägaren idag! Jag har letat som ett svin. Gick igenom hela konstguiden på malmös hemsida men hittade inte den, bara kaninen. Började leta efter den sortens buskar (som är rätt så vanliga, men som syns lätt så här i vintergråa vädert).
Hittade den som sagt och ett glädjerus som fick mig att vilja vråla i gränden. Var tvungen att sticka till jobb, kommer hem och ser att... NI HAR BYTAT BILD! Suck...

Jaja, nya friska tag.

/Patrik
 
Kan det vara den lilla "hyddan" i småbåtshamnen :)(ni får ursäkta kvaliteten, bilden är tagen med min mobil, det regnade ju...)
Ny bild kommer inom det närmaste!
 

Bilagor

  • bild030_fo.jpg
    bild030_fo.jpg
    34.1 KB · Visningar: 463
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.