Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Vad bra! (misstänkte nästan det)

Kör en liten lättare som jag haft på lager ett tag.
 

Bilagor

  • pict3320liten.jpg
    pict3320liten.jpg
    67.6 KB · Visningar: 538
Hmm så jäkla nära där jag bor...!
Har aldrig varit i den tunneln.

Jaha då får man ut och leta igen då.
 
Japp, det var snabbt och lätt! Fast ärligt talat var det med mycket hjälp av min sambo - tack till honom :)

Här kommer den nya bilden!
 

Bilagor

  • dorr.jpg
    dorr.jpg
    37.5 KB · Visningar: 508
"Pittahuset" har redan varit med så det vore för lätt. Dessutom är det inte rätt gissat, inte ens nära.
 
Känner mig diskad från att lägga ut svarsbilden då jag känner personen som tagit den och därmed var den är tagen.
 
Har tyvärr inte haft möjlighet förrän nu att kolla in för att se hur det gått med min bild, sorry!

Ledtråd:
Detta är en helt vanlig dörr på en av Malmös genomfartsgator. Denna gatan byter namn ett antal gånger vilket ledde till många förvirringar när jag var ny i denna stad!
 
Tog du det av min ledtråd?
Ärligt talat vet jag inte om det är rätt! De kan ju ha ändrat på dörren, jag får kila dit imorgon och kolla! :)
 
Nja.. delvis, att gatan byter namn många gånger (och inte är helt logiskt dragen om man kommer en bit bort) hjälpte ju till. Jag trodde att det var på andra sidan gatan en bit bort. När det inte var det jag trodde så körde jag en runda och såg denna. :)
 
Det tycker jag var bra gjort att ta den på det! Det kanske var för lätt ledtråd ;-)
Tydligen så har de ändrat lite sedan jag tog bilden.

Ok, ser fram emot nästa bild!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.