Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Utmaning Malmö
- Trådstartare cecber
- Start datum
lars2
Avslutat medlemskap
Helt korrekt naturligtvis, men tror inte att näringsstället (bloom in the park) med gourmetambitioner skulle bli så glada att kallas våffelrestaurang. ;-)
The_SuedeII
Aktiv medlem
Orden "Malmö" och "gourmetrestaurang" relaterar till varandra ungefär som "flodhäst" och "stilettklackar", iaf i mitt huvud...
Fick man använda bilder som inte är tagna idag? Annars får jag vänta tills i morgon kväll.
Fick man använda bilder som inte är tagna idag? Annars får jag vänta tills i morgon kväll.
The_SuedeII
Aktiv medlem
The_SuedeII
Aktiv medlem
sugarman64
Aktiv medlem
Antar att någon kanske ska ta den nuvarande bilden innan det är dax att lägga upp en ny.
Med den ledtråd som gavs borde den ju inte vara så svår att hitta.
Med den ledtråd som gavs borde den ju inte vara så svår att hitta.
lars2
Avslutat medlemskap
Hörnet Friisgatan-Skolgatan
Amen nu hade jag hade gett mig ut i det tradiga vädret och gjorde min plikt helt i onödan.
Dessutom saknas tocken, gälls det då?
The_SuedeII
Aktiv medlem
Ja,det tycker jag väl... Antar att dom inte sätter ut den i ruskväder / eller att dom hade stängt. Jag kan inte kräva att bilden ska vara tagen vid rätt tid på dagen - det är väl lite mycket...
lars2
Avslutat medlemskap
helt rätt men vad menar du med verkar råda fotoförbud, jag såg inga skylltar
Blev nog lite fel där, jag menade inne på konsthallen. Jag var där härom helgen och tittade på befintlig utställning, fick för mig att ta en bild på en installation men då kom en av de rikligt förekommande vakterna och sa att det var fotoförbud. Vakter överallt som tittade misstänksamt på en de såg väl att man hade en R&R testvinnare som skulle kunna ta bilder med en sådan kvalitet att de minst skulle kunna skaka samhället i sina grundvalar. ;-)