Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Hoppas att det är rätt ängel! Tyvärr har jag ingen klockbild ännu att lägga upp så ni får snällt vänta till imorgon. Trevlig kväll! / Tobbe

Plats: S:t Pauli Mellersta kyrkogård.
 

Bilagor

  • img_4259.jpg
    img_4259.jpg
    95.7 KB · Visningar: 391
Glömde du bifoga bilden på fotägaren? Eller kommer den också imorgon?

Glöm det! Nu kom bilden med rätt ängel fram. Måste vara något knas med min dator!
 
ajajaj..... ingen som har någon idé?

Ledtråd: Byggnad med klocka, innanför kanalen!

Lyyyyycka till!
 
Bilden är tagen runt midnatt. Det är väl då man skall befinna sig vid kyrkor - även om det inte finns någon kyrkogård vid S:t Petri
 

Bilagor

  • img_1402 002.jpg
    img_1402 002.jpg
    82.4 KB · Visningar: 312
Jag chansar på att jag hade rätt.

Då Tobias frångick sin tradition med klockor så stjäl jag helt oblygt denna idé.

Så vackert juligt upplyst som klockan är på denna bilden får vi nog vänta någon månad på att den är igen.
 

Bilagor

  • lugi-sävehof 0202.jpg
    lugi-sävehof 0202.jpg
    67.6 KB · Visningar: 307
Kan detta vara rätt kran?? Den vaktades av till kråkor nere i frihamnen! / Tobbe
 

Bilagor

  • frihamnen.jpg
    frihamnen.jpg
    68 KB · Visningar: 258
Lyckades ta en bild från bilen i 50 km/h... dock ingen klockbild! Håll till godo och lyyyyycka till!

Tobbe
 

Bilagor

  • utmaning-malmö.jpg
    utmaning-malmö.jpg
    98.4 KB · Visningar: 401
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.