Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej igen!

Tyvärr blev ju bilden "avslöjad" och därför for jag ner till Kockums så jag kunde lägga upp en ny "klockbild"! ;-)
 

Bilagor

  • img_4164-kockums.jpg
    img_4164-kockums.jpg
    99 KB · Visningar: 333
Var finns denna klockan? del III

Jag förutsatte att det var rätt svar......

Lycka till!

Tobbe
 

Bilagor

  • img_4171- skolan.jpg
    img_4171- skolan.jpg
    88 KB · Visningar: 330
Det var ju trevligt att vi fick en bild också.

Skall se om vi kan göra detta till vår interna lilla stafett Tobias. Jag tror nämligen jag vet var klockan finns.

(Dock får alla ni andra givetvis försöka tränga er före - och jag trodde jag visste förra gången också men då blev det fel och jag fick tänka om innan det blev rätt.)
 
Trodde först att även förra klockan fanns på en skola. Denna gången visade det sig dock att jag hade rätt direkt och det var Borgarskolan.
 

Bilagor

  • borgar0001sm.jpg
    borgar0001sm.jpg
    97.3 KB · Visningar: 306
Jag utgår helt fräckt ifrån att jag hade rätt.

Här kommer en bild med sommarkänsla.
 

Bilagor

  • korpen 053smm.jpg
    korpen 053smm.jpg
    79 KB · Visningar: 298
Helt rätt Peter! Vi får hoppas att det är lika fin väder i morgon.. (annars dyker väl inte tjejen upp!?!?!)

Tobbe
 
Trodde detta skulle vara lätt.
Får väl komma med en "På-spåret"-aktig ledtråd om det inte dyker upp en bild inom kort.
Så många beachvolleyplaner finns det väl inte i stan ?
 
Dax att lägga in ett förslag! Dock inga tjejer på bilden......

Tobbe
 

Bilagor

  • img_4181 web.jpg
    img_4181 web.jpg
    81.5 KB · Visningar: 304
Förlåt, förlåt......visst är det beachvolleyplanen intill korpfotbollsplanen och Gamla IP. Då blir det en ny bild från mig under morgondagen.

Ha de
 
Jag fortsätter på mitt klocktema.....enkelt kanske???

Lyyyyycka till!

Tobbe

Ps Upptäckte först nu att klockan går helt fel!! Om det kan vara en ledtråd.. Ds
 

Bilagor

  • _mg_9222-fs.jpg
    _mg_9222-fs.jpg
    38.2 KB · Visningar: 283
btb skrev:
Jag fortsätter på mitt klocktema.....enkelt kanske???

Lyyyyycka till!

Tobbe

Ps Upptäckte först nu att klockan går helt fel!! Om det kan vara en ledtråd.. Ds

Att den klockan går fel stör jag mig på ofta, ofta. Får se om jag kan hinna först den här gången!
 
Här är en bild på klockan som ligger mittemot ingången till Folkets Park. Den stannade på kl. 16.00 någon gång förra sommaren tror jag. Sen var det som om den tröttnade på att hålla sig uppe och föll ner till 16.30 och där har den hållit sig sen dess.

Ny bild kommer upp under kvällen
 

Bilagor

  • _mg_4805.jpg
    _mg_4805.jpg
    78.4 KB · Visningar: 259
Ny utmaning

Jag fortsätter med temat fötter. Någon som vet vems fossing detta är?
 

Bilagor

  • _mg_4806_fot_mini.jpg
    _mg_4806_fot_mini.jpg
    94.2 KB · Visningar: 249
Efter djupt grävande bland mina källor så lyckades jag ta fotot, men det måste förminskas och läggas ut oxå.... så jag behöver ingen ledtråd och kan lova, om jag bli först, en ny "klockbild" under morgondagen / Tobbe

Ledtråd: Tänk IFK Göteborg!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.