Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Utmaning Malmö
- Trådstartare cecber
- Start datum
NordicV
Aktiv medlem
Det var ju trevligt att vi fick en bild också.
Skall se om vi kan göra detta till vår interna lilla stafett Tobias. Jag tror nämligen jag vet var klockan finns.
(Dock får alla ni andra givetvis försöka tränga er före - och jag trodde jag visste förra gången också men då blev det fel och jag fick tänka om innan det blev rätt.)
Skall se om vi kan göra detta till vår interna lilla stafett Tobias. Jag tror nämligen jag vet var klockan finns.
(Dock får alla ni andra givetvis försöka tränga er före - och jag trodde jag visste förra gången också men då blev det fel och jag fick tänka om innan det blev rätt.)
cecber
Aktiv medlem
btb skrev:
Jag fortsätter på mitt klocktema.....enkelt kanske???
Lyyyyycka till!
Tobbe
Ps Upptäckte först nu att klockan går helt fel!! Om det kan vara en ledtråd.. Ds
Att den klockan går fel stör jag mig på ofta, ofta. Får se om jag kan hinna först den här gången!
cecber
Aktiv medlem
Här är en bild på klockan som ligger mittemot ingången till Folkets Park. Den stannade på kl. 16.00 någon gång förra sommaren tror jag. Sen var det som om den tröttnade på att hålla sig uppe och föll ner till 16.30 och där har den hållit sig sen dess.
Ny bild kommer upp under kvällen
Ny bild kommer upp under kvällen
Bilagor