Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Utmaning - Falun
- Trådstartare The_Smurf
- Start datum
ulso
Aktiv medlem
Inte vet jag hur din ljusmätare fungerar, men bilden verkar vara "lite" felexponerad
Bilden skall föreställa konstverket över dörren till Dalarnas Museums konsthall, ingången från Medborgarplatsen.
Här visar jag hela konstverket, ej beskuret som på din "bild".
Bilden skall föreställa konstverket över dörren till Dalarnas Museums konsthall, ingången från Medborgarplatsen.
Här visar jag hela konstverket, ej beskuret som på din "bild".
Bilagor
YogiJogg
Ny medlem
"Felexponeringen" beror på att det var kväll och jag inte använde blixt. Ville inte öka exponeringstiden eftersom jag tog det på fri hand.
Bilden är inte beskuren, utan jag zoomade in objektet. Tänkte inte på att alla inte har samma zoom-möjligheter, men nu ska jag ha det i bakhuvudet
Bilden är inte beskuren, utan jag zoomade in objektet. Tänkte inte på att alla inte har samma zoom-möjligheter, men nu ska jag ha det i bakhuvudet
ulso
Aktiv medlem
(YogiJogg) skrev
Det var inte din bild som var beskuren utan konstverket på din bild Jag ville delge FS-läsarna hur hela konstverket ser ut.
Det var inte din bild som var beskuren utan konstverket på din bild Jag ville delge FS-läsarna hur hela konstverket ser ut.
Senast ändrad: