Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Utländska fotosidor?
- Trådstartare MagnusC
- Start datum
sMitternacht
Aktiv medlem
Jag har varit aktiv ett par år på www.trekearth.com, som är engelskspråkig, har även systersiter www.treklens.com och www.treknature.com. TrekEarth gillar jag eftersom den fokuserar på resefotografi som är mitt största intresse (TrekNature fokuserar på naturfoto och TrekLens på allmänt foto). Jag gillar den också eftersom där är en väldigt vänlig, inte särskilt tävlingsinriktad stämning. Ett problem är att där är väldigt många medlemmar, det postas säkert flera 100 (1000 tom?) bilder om dan. När jag började i 2003 var det fortfarande överskådligt. Men om man orkar leta lite finns där många kunniga, trevliga och väldigt aktiva medlemmar.
PS.
Kolla gärna på mina bilder där: www.trekearth.com/members/mitternacht/photos/
DS.
PS.
Kolla gärna på mina bilder där: www.trekearth.com/members/mitternacht/photos/
DS.
j.asplund
Aktiv medlem
I våra grannländer finns ju
www.foto.no
www.fotokritik.dk
De är ju självklart inte lika bra som fotosidan.se dock
www.foto.no
www.fotokritik.dk
De är ju självklart inte lika bra som fotosidan.se dock
Bjoernowitsch
Avslutat medlemskap
Ett tips är den här sidan som innehåller både forum och massor av bilder:
http://www.fotocommunity.de/
På den här sidan kan man, precis som på Fotosidan, ladda upp bilder och få dem kommenterade och kritiserade. Sidan finns både på tyska och engelska.
http://www.fotocommunity.de/
På den här sidan kan man, precis som på Fotosidan, ladda upp bilder och få dem kommenterade och kritiserade. Sidan finns både på tyska och engelska.
sMitternacht
Aktiv medlem
mera TrekEarth
Jag glömde säga att ganska många medlemmar på trekearth är franskspråkiga. En stor andel av de bildkommentarer jag får är på franska och många lägger in både franska och engelska beskrivningar av sina bilder.
Jag glömde säga att ganska många medlemmar på trekearth är franskspråkiga. En stor andel av de bildkommentarer jag får är på franska och många lägger in både franska och engelska beskrivningar av sina bilder.