Annons

Utkastad ur forum

Produkter
(logga in för att koppla)

Kijana

Aktiv medlem
Det finns en diskussion i forumet Det analoga mörkrummet som handlar om splitfiltermetoden på en förstoringsapparat med färghuvud, en tråd jag tycker verkar vara rätt intressant. Men så fort jag klickar på länken för att komma in i diskussionen så stängs hela programmet ner. Jag kör vanligtvis med IE, men samma sak händer med Firefox.
Varför?

Bra fråga; jag har inget svar. Den tråden funkar fint för mig. Någon annan som får problem?

Alla i Kenneth-klubben är automatiskt uteslutna ur det analoga mörkrummet gällande splitfiltermetoden.
Kenneth acceptera dig själv som en Kenneth. :)
Mvh/-Anders

Det kan inte vara namnet det är fel på, för det funkar fint för mig (men du kanske ska bli medlem i BF så funkar det säkert för dig också Kenneth!)

/Kenneth - ej medlem i Kenneth-klubben eftersom jag hatar ärtsoppa.

Om felet inte ligger hos Fotosidan utan mer troligt kan sökas i min egen dator så uppstår frågan vad det kan vara. Några idéer?

Mvh
Kenneth
som inte heller gillar ärtsoppa

Du har inget extremt antivirus/spamfilter körandes med experimentell sandbox påkopplad? Det enda synliga i den tråden som skulle kunna ge dig problem är ett inlägg av Graal med kryptiska siffror och symboler - ett utdrag av det här:

00-115Y/0M 0-100Y/5M ½-88Y/7M 1-75Y/10M 1½-65Y/15M 2-52Y/20M 2½-42Y/28M 3-34Y/45M 3½-27Y/60M 4-17Y/76M 4½-10Y/105M 5-0Y/170M

Nej, det där med "experimentell sandbox" känner jag inte igen för egen del. Men, jag sitter i ett comhem-hus och har deras virusfilter inkopplat. Hur det är konstruerat vet inte jag. Det gick ju bra med den "citerade" inställningskoden i alla fall.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto