Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Utflykt till Mimelaven
- Trådstartare vfx
- Start datum
vfx
Aktiv medlem
Och jag som leker forumpolis
Vid Mimerlaven, Norberg ligger som jag förstår det Mimergruvan. En gruvanläggning upprättad 1960 och nerlagd sedan 1984, om jag förstår det rätt.
Jag har aldrig varit där själv, men hört talas om det - och har fått blodad tand sedan utflykten till Tollare pappersbruk - så jag är väldigt intresserad av en liten utflykt om det är så att det går
Vid Mimerlaven, Norberg ligger som jag förstår det Mimergruvan. En gruvanläggning upprättad 1960 och nerlagd sedan 1984, om jag förstår det rätt.
Jag har aldrig varit där själv, men hört talas om det - och har fått blodad tand sedan utflykten till Tollare pappersbruk - så jag är väldigt intresserad av en liten utflykt om det är så att det går
od_foto
Aktiv medlem
Får googla lite, men jag är ju intresserad av sunk rent generellt så why not? Jag reser dock bort från ca den 15:e till den 25:e (avresa inte helt bestämt, för det beror på om vi åker via en konsert i Berlin eller direkt, men det är lika så bra att säga ifrån från det datumet ändå)
od_foto
Aktiv medlem
I Berlin har du ju obegränsade mängder sunk Anna!
Mimerlaven är intressant även för mig.
Sunket i fråga spelar elgitarr, hahahahaha!