Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Upptäcka pirat B+W filter
- Trådstartare voitcanon
- Start datum
Ventures
Aktiv medlem
Har inhandlat ett uv filter ifrån Besteastern och förpackningen ser likadan ut som en annan b+w kartong som jag köpte i sverige. Finns det några sätt att se om filtret är fejk?
Har ingen erfarenhet av B&W men jag skulle börja med att googla på counterfeit + produktnamn. Kopior kan vara väldigt välgjorda nuförtiden. Om du äger ett likadant original kan det skilja i antireflexbehandlingen mot kopian.
ErlandH
Aktiv medlem
Varför misstänker du att det skulle vara fejk? Var det väldigt billigt?Har inhandlat ett uv filter ifrån Besteastern och förpackningen ser likadan ut som en annan b+w kartong som jag köpte i sverige. Finns det några sätt att se om filtret är fejk?
voitcanon
Aktiv medlem
Varför misstänker du att det skulle vara fejk? Var det väldigt billigt?
Har väl för lite tillit.... Det kostade 33USD och det känns rätt billigt jämför med svenska priset som är 479 sek (68USD). Men kollade på B and H och som är en amerikansk firma och där kostade det 35USD så man kanske inte ska vara så rädd för att det är billigt