esbtse
Aktiv medlem
Jag är ingen internet eller databas programmerare.Detta är ju löjligt! TS har EN gång råkat ut för att det blivit fel med en rabattkod som INTE skulle gälla det objektiv han ville ha, och det ska ältas om igen.
TS har i flera år skrivit om alla prylar som ska uppgraderas och säljas, men av en eller annan anledning blir det aldrig av (ursäkterna varierar från år till år)
Är det verkligen någon som tar den här tråden på allvar? Om så, och detta inte är rent trolleri är TS inte någon jag skulle vilja ha som kund (oavsett vad det gäller).
Företaget jag jobbar för som säljer produkter både i butik och via nätet har tyvärr vid flera tillfällen blivit tvungna att neka kunder som vid upprepade tillfällen fått oss att inse att det är en person vi inte vill ha som kund. Vi har förstås också kontakt med andra handlare inom samma bransch, och information om dessa kunder sprider sig förstås.
Jag undersöker vilka rabatter som olika företag har på den produkt som jag är intresserad av och jag köper enbart från ställen där jag tidigare har handlat och inte har fått problem som inte snabbt har blivit lösta..
Exempelvis brukar Kamera doktorn ha ordentliga rabatter på långa telen till Nikon F-systemet.
Jag är dock tillräckligt gammal för att ha växt upp i en tid där riktiga män stod för sitt ord och höll vad de har lovat och skyllde inte bort sitt ansvar.
Jag kommer inte handla på företag som inte är trovärdiga och behandla sina trogna kunder illa. Det är ett medvetet val som Scandinavian Photo har gjort och det är upp till dem att leva med utfallet från detta val och tappa sin kundbas.