Annons

Uppgradera till CS2?

Produkter
(logga in för att koppla)

Randi

Aktiv medlem
Jag har CS och undrar om det är värt att uppgradera nu till CS2. I mars kommer antagligen CS3 så kanske jag ska vänta tills dess. Har hört att CS2 ska vara MYCKET bättre och att jag bara MÅSTE uppgradera NU! Känner mig rådlös...
 
Randi skrev:
Jag har CS och undrar om det är värt att uppgradera nu till CS2. I mars kommer antagligen CS3 så kanske jag ska vänta tills dess. Har hört att CS2 ska vara MYCKET bättre och att jag bara MÅSTE uppgradera NU! Känner mig rådlös...

Har du råd så är det nog värt det. Å andra sidan tror jag att CS är fullt dugligt beroende på hur stora Photoshop kunskaper man har. Att allt blir bättre bara för att det är den senaste versionen håller jag inte med om. Som sagt om behovet är stort och plånboken välfylld så... Eller vänta tills mars/april när CS3 troligen kommer. Kanske är mer genomtänkt att spara pengarna tills dess.
 
Randi skrev:
Jag har CS och undrar om det är värt att uppgradera nu till CS2. I mars kommer antagligen CS3 så kanske jag ska vänta tills dess. Har hört att CS2 ska vara MYCKET bättre och att jag bara MÅSTE uppgradera NU! Känner mig rådlös...

Det är inte värt att uppgradera till CS2, jag jobbar både med CS (på macen 95%) och CS2 (på pcn 5%) och upplever inte skillnaderna som så stora att en uppgradering behövs, spara pengarna till version CS3 istället!
 
Ett stort tack till Roger och Mikael...

...för era snabba svar. Jag följer era råd och avvaktar till CS3 kommer i mars, eftersom det blir en större uppgradering, som jag inte vill missa.

Ska bli spännande att följa upp erfarenheter från de medlemmar, som testar Beta-versionen.
 
Du behöver inte uppgradera ännu, vänta till CS3:an kommer. CS & CS2 är otroligt lika varandra så det är inte värt det.
/Alexandra
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.