Annons

Upp och hoppa ut och fota i eft. !

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Stockholm Tor 14/11

Sådärja nu rycker det i avtryckarfingret igen trots att jag varit ute två dagar på raken :)

Startar vid halv två-två om någon vill hänga med?

0708 777 895

//Marcus

Bilagor

• 6497-siktar-40k.jpg
    6497-siktar-40k.jpg
    38.9 KB · Visningar: 390
Målet för kvällen är klart och jag siktar på att landa på Grön lund kl 17-18 ifall nån är sugen på att sluta upp där!

Bilagor

• slänggunga-97-9980-17-40k.jpg
    slänggunga-97-9980-17-40k.jpg
    38.9 KB · Visningar: 355
Hade varit kul att hänga på, men...sitter där jag sitter mellan 8 och 17 varje dag, och imorgon är det ju upp tidigt som gäller. Hagaparken-tråden.
Vad gäller Grönan, så är det väl stängt idag, och den här helgen fredag tom söndag är sista för säsongen.

/P-O

När man läser dina trådar, Marcus, så blir man full av inspiration och suget på att ge sig ut är stort... men den där kontorsdörren säger stopp :eek:))

Man kanske ska ta ett friår och bara fota *S*

ulricahdesign skrev:
När man läser dina trådar, Marcus, så blir man full av inspiration och suget på att ge sig ut är stort... men den där kontorsdörren säger stopp :eek:))

Man kanske ska ta ett friår och bara fota *S*

En rätt bra idé Ulrika, synd bara att man har en AG som säger nej till friår...

Skulle gärna hakat på om jag inte redan varit bokad hela dagen (i stort sett bokstavligt hela dagen!), hoppas att ni får kul iaf!

Jag skulle hänga på om man inte var fast på jobbet...men som sagt mycket inspirerande. Jag hann knäppa av litet bilder imorse innan jobbet dock, någon som vill gå morgontur i höst-stockholm?

0733-50 60 33

.. och det här såg jag först nu... Jag har i alla fall varit och köpt en blixt, så lite fotorelaterad verksamhet har det varit.

Då var man hemma igen!

Blev en rejäl runda i ljuvligt septemberväder.. och slutade mycket riktigt på grönan som var tvärstängt.
Nå, Det resulterade i att jag tog färjan till slussen och hissen upp till Mosebacke för att avnjuta en god Galette på 4 knop tillsammans med ett glas utsökt rödvin, mmmmmums ;)

Några bilder blev det ju också!

Bilagor

• 6533-vaktar-dockan-40k.jpg
    6533-vaktar-dockan-40k.jpg
    39.5 KB · Visningar: 175
Tack Martin, allt är ju relativt, men nog kom plastcykeln i början på 80-talet om jag mins rätt?

Ni andra får väl hålla ögonen öppna och hänga med ut nån helgdag vet ja!!!

Ja pojkarna på Swedish Match dom kan dom!

Bilagor

• 6577-fri-från-nikotin-40k.jpg
    6577-fri-från-nikotin-40k.jpg
    39.5 KB · Visningar: 126
mackan skrev:
Tack Martin, allt är ju relativt, men nog kom plastcykeln i början på 80-talet om jag mins rätt?

Japp, den kom 1980 och heter Itera, om det var någon som glömt det.

En kompis bror hade en sån en gång i tiden. Var inte kul att cykla på, alldeles för vinglig i ramen.
\h

Gott Hans, Det förklarar varför de alltid leder dem :)

Bentley´n framifrån

Bilagor

• 6606-bentley-front-svart-40.jpg
    6606-bentley-front-svart-40.jpg
    39 KB · Visningar: 64
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar