LasseL skrev:
Ok, då har jag väl varit lite luddig... Sorry för det. Hur det skulle kännas? I min värld har människor rätten till sina egna val, om min dotter skulle ställa upp på den typen av bilder som finns här på fotosidan.se så visst, inga problem. Och varför skulle det vara det? Kanske har tråden blivit lite OT i och med detta. Jag trodde att vi snackade om fotosidans bilder... Du snackar tydligen om moralen i porrbilder i största allmänhet vilket knappast är fallet på fotosidan.se. Du kan väl inte på fullaste allvar tycka att fotosidans bilder är porr? Isåfall är du nog lite mer känslig för nakenhet än vad jag är. Och då är det knappast någon mening att vi fortsätter tråden oss emellan heller.
Ett mycket klokt inlägg:
"Nä, fan heller. De tror att samhällets syn är sådan. Om jag frågar mina polare hur en perfekt kropp ska se ut, så tror jag inte att NÅN av dem skulle beskriva en sån som figurerar på dessa bilder. Det är en svällande lögn som när sig själv, men som ingen egentligen vill åt.
Edit: För att inte tala om insidan då förstås. Ännu värre med bara kropp, vem vill ha det?
Linda Rosing ser för övrigt vedervärdig ut, ursäkta mig. Snacka om att förstöra sig."
Du pratar om den offentliga mediala bilden av vad som är rätt och fel Husander, jag pratar om hur jag tycker och tänker helt efter eget huvud.