Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Undervattenshus och utrustning till S100

Produkter
(logga in för att koppla)

drmicke

Medlem
Hej,
Jag har investerat i en kamera för vardagsfotografering samt undervattensfotografering på resor.
Denna kamera blev en Canon Powershow S100.

Någon som kan rekommendera undervattenshus och inte alltför dyrr ljusutrusning till kameran + huset?

Jag har kollat på WP-DC43 och Ikelites undervattenshus till S100 hittills, och Ikelite verkar vara populärare än Canons. Är det bättre? erfarenhet där ute? Armar med ljus då? Vad säger ni om dessa? Finns det något som rekommenderas?

/Micke

Jag köpte Ikelite huset till min S100, det är robustare och prisskillnaden inte så stor, lyckades pruta! Jag fotograferade utan extra ljus men lyckades inte speciellt bra första gången så nu skall jag läsa på om uv med denna kamera och hus.

Hej,
Jag har investerat i en kamera för vardagsfotografering samt undervattensfotografering på resor.
Denna kamera blev en Canon Powershow S100.

Någon som kan rekommendera undervattenshus och inte alltför dyrr ljusutrusning till kameran + huset?

Jag har kollat på WP-DC43 och Ikelites undervattenshus till S100 hittills, och Ikelite verkar vara populärare än Canons. Är det bättre? erfarenhet där ute? Armar med ljus då? Vad säger ni om dessa? Finns det något som rekommenderas?

/Micke

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar