Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Turbin

Produkter
(logga in för att koppla)
Är det någon som vet om det finns en turbin av något slag som man kan använda i som bildbakgrund, bör ligga i Stockholm.

Typ: http://www.barrettturbineengine.com/storage/turbine.jpg

Beror väl lite på hur stor du behöver? :) Pratar vi flygsammanhang så är turbinen det som sitter längst bak i motorn och det längst fram är fläkten (om det är en turbo-fan motor). Turbiner i flygmotorer brukar inte vara särskillt stora till diametern. Kikar jag på bilden du länkade till så jag antar att du menar fläkten. Kan du beskriva lite mer i vilket sammanhang du vill ha med fläkten i bakgrunden? Ska du ställa en modell framför eller?

Beror väl lite på hur stor du behöver? :) Pratar vi flygsammanhang så är turbinen det som sitter längst bak i motorn och det längst fram är fläkten (om det är en turbo-fan motor). Turbiner i flygmotorer brukar inte vara särskillt stora till diametern. Kikar jag på bilden du länkade till så jag antar att du menar fläkten. Kan du beskriva lite mer i vilket sammanhang du vill ha med fläkten i bakgrunden? Ska du ställa en modell framför eller?

Japp tanken är att ha en modell framför turbin/fläkt/snurra/prylen ... :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar