Annons

Tumnagel från alla som är inloggade

Produkter
(logga in för att koppla)

Söderlund

Aktiv medlem
Bara en idé som slog mig nu, har inte hunnit funderat på hur det skall funka rent praktiskt och så men att på någon sida visa en tumnagel från inloggade medlemmars bilder, typ som i en pool.

Mvh

Hur ska det då funka för alla dom som är inloggade fast är "doldisar", jag menar det syns ju inte att dom är inloggade men det ska synas att dom är inloggade via tumnaglar?

Kanske låter snurrigt, men hoppas du fattar vad jag menar ändå. ;o)

Ok... ja vill man va doldis så får man vara det där också då. Ja det är bra tycker jag. ;o))

Fast jag vet inte om idén är så jätte lysande ialla fall. Men om man utvecklar det hela lite så kanske..

Ja, jag ville bara få fram bilden lite mer, locka lite mer till "bild tittande".
Kanske kan bli för mycket av det goda.

Nä alltså jag tycker det låter bra ändå...
du menar alltså att det är alla även gamla bilder som ska synas... från alla som är inloggade och inte "doldisar"?
Det innebär ju att en bild som redan legat i pool för tex. 5 veckor sen... skulle få en chans att synas igen.
Då har jag fattat det hela rätt eller?

Jag gillar idén om det var så.. :eek:))

Jag tycker idén är fullkomligt lysande!

Det skulle kunna vara en sida med en slumpad tumnagel från varje inloggad medlems bilder. Ungefär som på profilsidan, där det slumpas fram fyra bilder.

Det skulle ju även leda till en viss "premiering" av medlemmar som ofta är inloggade, vilket jag tycker är väldigt positivt! Givetvis skulle även den inbördes ordningen bland bilderna/fotograferna slumpas, för att man inte ska "tjäna" på att ha ett namn som börjar på A.

Är man doldis eller inte har laddat upp någon bild så blir man inte med på den sidan. Inget orättvist med det. Vill man inte synas, så ska man inte synas.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto