Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Traderabluff??

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Zewrak skrev:
Nej, han/de bor i göteborg.

Ok, då är de troligen inte samma.

Kuriosa: det företaget som har ett "tomt" Elektronikshop på internet, där de enligt rubrikerna ska sälja massageapparaturer, bastu, högtalare och annat, är hos Eniro reggad som fastighetsmäklare. Och vad jag kan bedöma av satellitbilden så är företaget beläget i ett bostadshus.
 
Och nu försöker någon på Blocket, i Gävleborg, sälja en Canon 450d med kitobjektiv för femtusen, men kolla bilden, något som inte stämmer eller?
 
Skulle nog aldrig köpa dyra elektronikprylar och liknande via Tradera oavsett om säljaren har jättefina omdömen etc.

Den lilla futtiga summa (oftast) man betalar extra för att få kontakt med en säljare i en seriös kedja/firma i kombination med äkta garanti där det inte råder några tveksamheter...den extra summan betalar jag gärna.
 
man skulle ju vilja veta mera,, sitta här utan kött på benen och misstänka tradera.com på så vakt grundlag.. hhmm,, lite jobbigt faktiskt.
 
Ta och stäng av TV´n, det är inte bra att titta på så mycket deckare.
Man kan tappa fotfästet i verkligheten lite ibland.

He he. En person som samarbetar med polisen borde ju veta bättre!!

Tex att man inte på det här viset kan dömma någon utanför domstol. Alla är vi oskyldiga till motsatsen bevisats... I domstol!

/K
 
Länk till Elektronikshops hemsida:
http://elektronikshopen.com/?p=Katalog&n1=4

Om företaget Elektronikshop håller på med laglig verksamhet eller inte, det kan jag inte utala mig om då jag inte är tillräckligt insatt i frågan. Jag kommer dock inte att handla av dem, det främsta skälet är att jag inte köper nya kameror eller objektiv längre.
//Chasid
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.